شرایط مرجوعی کالا و خدمات پس از فروش

1- کنترل کیفی و ضمانت سلامت فیزیکی: 

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید محصولات قبل از ارسال همگی توسط تیم فنی فروشگاه تست فنی و کیفی گذرانده  و تماما سالم میباشند .  تمامی محصولات گارانتی سلامت فیزیکی داشته و از نطر فیزیکی توسط تیم کنترل کیفیت فروشگاه کنترل میشوند و هیچگونه خرابی در بین محصولات از نظر فیزیکی و فنی وجود نخواهد داشت.

2- بیمه محصولات ارسالی:

تمامی محصولات در انبار فروشگاه اینترنتی راحت خرید توسط تیم کنترل فنی فروشگاه آنالیز شده و در سلامت کامل ارسال میشود ، با این حال در صورت هرگونه شکستگی یا خوردگی خود محصول و نه جعبه آن ، محصولات توسط اداره پست بیمه بوده و خریدار با مراجعه به اداره پست میتواند نسبت به دریافت خسارت اقدام نماید.

3- خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی : 

از آنجا که اسباب بازی های فروشگاه اینترنتی راحت خرید غالبا از ورودی های قانونی وارد شده و یا تولید ملی و داخلی میباشد و پس از دریافت توسط تیم کنترل فنی فروشگاه چک میشود ، تماما سالم میباشند. علاوه بر این تیم پشتیبان فروشگاه ما پس از خرید محصول در صورت هرگونه ابهام در خصوص نحوه استفاده از محصول پشتیبانی فنی میدهد . 

4- استعلام لحظه ای محصول :

خریداران محترم پس از پرداخت مبلغ محصول میتوانند نسبت به رهگیری محصولات از طریق سامانه پست اقدام کنند و با وارد کردن کد رهگیری در سامانه پست نسبت به استعلام لحظه ای محصول سفارشی خود اقدام کنند.

5- شرایط مرجوعی :

محصولاتی که مشتری نسبت به مرجوعی آنها به دلیل خرابی اقدام نموده میتوان تا حداکثر 24 ساعت از دریافت محصول با ارسال ویدیو یا عکس از خرابی محصول به واحد فنی فروشگاه از طریق پیام رسان واتسپ با شماره 09306450036 درخواست مرجوعی خود را ثبت کرده و واحد فنی پس از بررسی عکس ها در صورت تایید خرابی از سمت فروشگاه اقدام به مرجوع کردن آن میکند. لازم به ذکر است هزینه درخواست مرجوعی و بازفرستادن کالا به عهده مشتری میباشد . همانطور که در بند اول نوشته شده تمامی کالا ها سالم بوده و تنها درخواست محصولات با خسارت فیزیکی قبول میشود و خرابی محصولات از نظر فنی به عهده مشتری میباشد. علاوه بر این به درخواست های مرجوعی بدلیل عدم علاقه مندی مشتری به کالا نیز پاسخی داده نمیشود لذا مشتریان عزیز در خرید خود دقت نمایند.