ماشین های ارتشی نظامی فلزی موزیکال خارجی
  • ماشین های ارتشی نظامی فلزی موزیکال خارجی
  • ماشین های ارتشی نظامی فلزی موزیکال خارجی
  • ماشین های ارتشی نظامی فلزی موزیکال خارجی

ماشین های ارتشی نظامی فلزی موزیکال خارجی

4 امتیاز
165,000 تومان
بدون مالیات

ماشین فلزی نظامی ارتشی موزیکال دربازشو

از سری ماشین های فلزی دای کست Die Cast برند یاران Yaran ، ماشین فلزی طرح ارتشی نظامی چراغدار موزیکال خارجی در سایز متوسط و مقیاس 1:32 ، عقبکش با حرکت رو به جلو و دربازشو در 3 رنگ و طرح

رنگ
مدل انتخابی
تعداد
موجود
(4 رای)

ماشین فلزی موزیکال طرح نظامی ارتشی خارجی

از سری ماشین های فلزی متنوع فروشگاه راحت خرید ، ماشین فلزی طرح ارتشی نظامی موزیکال خارجی میباشد . این ماشین های در 3 طرح ماشین پلیس ضد شورش به رنگ مشکی ، ماشین سفید رنگ سازمان ملل متحد و ماشین خاکی رنگ ارتش آمریکا میباشد . تمامی این ماشین های فلزی در مقیاس 1:32 و موزیکال چراغدار بوده که با فشار دادن لاستیک آن ، موزیک و چراغ آن فعال میباشد .

تمامی این ماشین ها عقبکش بوده که با کشش رو به عقب به سمت جلو حرکت میکند و درهای ماشین ها به صورت دستی باز و بسته شده که مانند ماشین های واقعی عمل میکند. ماشین های فلزی طرح نظامی ارتشی از کیفیت خاصی برخوردار بوده و از برند معتبر یاران Yaran میباشد . این ماشین های فلزی دای کست Die Cast بوده که نشان دهنده ماکت مشابه مدل های واقعی میباشد.

 

مزایای خرید ماکت های فلزی ماشین ، موتور ، هواپیما 

معمولا در دنیای واقعی حس داشتن تملک بر روی وسایل نقلیه حس جالبی میباشد و برای همه در تمامی سنین این مورد مصداق دارد . دنیای ماکت ها به خصوص ماکت ماشین ها برای تحقق این آرزو بوجود آمده است . بسیاری از افراد بخاطر نداشتن توان خرید مدل های واقعی یا داشتن کلکسیون ماشین های خارجی اقدام به خرید ماکت آنها میکنند . ماکت ها در اصل جایگزین نمونه های واقعی میباشند . حس تعلق و تملک کودک به ماشین و مدل هایی که در فیلم ها و انیمیشن ها میباشند برای کودکان و تمامی سنین جذاب میباشد . 

خرید ماکت برای کودکان یا حتی افراد بزرگسال حس داشتن نمونه واقعی آن محصول را میدهد . ماکت های فلزی باعث میشود که کودکان به داشتن وسایل نقلیه و نمونه های ریز و درشت ماکت ها علاقه داشته باشند. محصولات ماکتی معمولا برای علاقه مندان بسیار جالب میباشد . محصولات ماکتی فروشگاه اینترنتی راحت خرید شامل ماکت های فلزی ماشین های ایرانی و خارجی در برند هایی مانند جادا Jada و مایستو Maisto آمریکایی و در مقیاس های مختلف میباشد . همچنین نمونه های دیگر و وسایل دیگر مانند جت ، هواپیما ، موتور و ماشین نیز در بین این محصولات وجود دارد.

 

مقیاس Scale چیست و به چه معناست

مقیاس یا Scale به مقدار اندازه یک جسم به نسبت اندازه واقعی آن گفته میشود. در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی و ماشین های کنترلی شارژی و ماکت های فلزی عبارتی رو کارتن این محصولات دیده میشود مثلا 1:14 ، 1:16 و یا 1:64 که این عبارات همان مقیاس Scale بدین معناست که اندازه اسباب بازی در مقایسه به مدل واقعی چند برابر است . مثلا اگر اسباب بازی مقیاس 1:12 است یعنی اینکه نسبت به مدل واقعی دوازده برابر کوچکتر است . شما اگر یک ماشین فراری Ferrari را در نظر بگیرید و ماکت آن برای مثال 1:12 باشد یعنی اینکه ماکت دوازده برابر نسبت به مدل فراری واقعی کوچکتر است.

برای درک راحتتر این موضوع باید گفت هر چقدر مقدار عدد بعد از 1 کوچکتر باشد ماکت یا اسباب بازی کنترلی بزرگتر میباشد . مثلا یک ماشین 1:14 از یک ماشین 1:28 بزرگتر است یا یک ماشین  اسباب بازی 1:36 از یک اسباب بازی ماشین 1:14 کوچکتر میباشد.

Military Grade 1:32
4 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
11
ارتفاع (به سانتی متر)
3
عمق (به سانتی متر)
5
مقیاس
1:32

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند