تفنگ نیمه فلزی پوکه پران مدل کلت پلیس Cop 357
  • تفنگ نیمه فلزی پوکه پران مدل کلت پلیس Cop 357
  • تفنگ نیمه فلزی پوکه پران مدل کلت پلیس Cop 357
  • تفنگ نیمه فلزی پوکه پران مدل کلت پلیس Cop 357

تفنگ نیمه فلزی پوکه پران مدل کلت پلیس Cop 357

65 امتیاز
950,000 تومان
بدون مالیات

کلت پلیس Cop 357 نیمه فلزی پوکه پران

از سری اسباب بازی های مبارزه ای و با کیفیت ، تفنگ کلت پلیس Cop 357 نیمه فلزی پوکه پران با قابلیت تیرگذاری و شلیک چهار تیر ابری با برد حدودی 10 متر ، آموزشی ، اسباب بازی و بدون خطر

رنگ
تعداد
موجود
(65 رای)

کلت نیمه فلزی پوکه پران مدل پلیس Cop 357

از سری تفنگ های فلزی و با کیفیت آموزشی ، تفنگ نیمه فلزی پوکه پران مدل پلیس Cop 357 میباشد . این تفنگ نیمه فلزی چهار فشنگ خورده که به صورت جداگانه در بسته وجود دارد که تا برد 10 متر این گلوله های ابری قابل شلیک میباشد . این محصول کاملا بی خطر و آموزشی بوده و مناسب سنین 3 به بالا میباشد . بدنه این تفنگ بخشی فلز بوده و بخشی پلاستیک فشرده محکم میباشد که در صورت زمین خورد مشکلی برای آن به وجود نمی آورد.

پوکه های این محصول پس از شلیک گلوله مانند سلاح های واقعی پرتاب شده و قابل تعویض میباشد. این محصول قابلیت مسلح کردن و شلیک چهار گلوله را داشته که برای نشانه گیری مناسب میباشد . همچینن بر روی این محصول یک عدد آچار ال برای تنظیم و باز و بسته کردن قطعات فلزی این محصول وجود دارد. وزن تقریبی این تفنگ حدود 250 گرم میباشد که کیفیت بالای آن را تضمین میکند.

 

چرا اسباب بازی های تفنگ و  مبارزه ای

بسیاری از والدین با شنیدن اینکه فرزند آنان علاقه به اسباب بازی های مبارزه ای داشته و مشتاق به خرید این مدل اسباب بازی هایی مثل تفنگ و شمشیر و تیروکمان هستند ، ابراز نگرانی میکنند. والدین بر خلاف نگران خشونت این مدل محصولات بوده ، این در حالی است که اکثر محققان خرید این مدل اسباب بازی ها را نه تنها عامل خشونت بیشتر برای کودکان نمیدانند ، بلکه این شکل اسباب بازی ها باعث تخلیه انرژی آنان و افزایش تحرک جسمانی و حرکتی آنان میباشد.

از منظر روانشناسی خرید اسباب بازی های مبارزه ای باعث افزایش دقت کودکان و علاقه مندی آنان به ورزش و فعالیت بدنی میشود . در اصل اسباب بازی های تفنگی و مبارزه ای محرکی برای کشف استعداد کودک در ورزش های مختلف میباشد . زیرا بیشتر محصولات مبارزه ای باعث باز شدن دریچه های مخفی ذهن کودک در فعالیت های ورزشی میباشد.

از سری محصولات تفنگ و مبارزه ای فروشگاه اینترنتی راحت خرید میتوان به انواع تفنگ های فلزی ساچمه ای ، تفنگ های تمام فلزی ترقه ای اسپانیایی در برندهای دیال DYAL و گانهر Gonher با یهترین کیفیت و دفترچه دار ، تفنگ های تیر ابری و تیر ژله ای پرتاب کن دخترانه و پسرانه ، تیروکمان ، شمشیر و سپر پلاستیکی در قالب ست های مبارزه ای ، تفنگ های تبدیل شونده ترنسفورمرز Transformers اشاره کرد.

Cop 357 Semi Die cast
3 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
25
ارتفاع (به سانتی متر)
16
عمق (به سانتی متر)
4
وزن
250 گرم

10 محصول دیگر در همین شاخه

person date_range 1402-09-01

با سلام
برای کادوی تولدم پسرم گرفتم عالی بود.

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند