کوادکوپتر مدل Drone E88 دوربین دار پخش زنده
  • کوادکوپتر مدل Drone E88 دوربین دار پخش زنده
  • کوادکوپتر مدل Drone E88 دوربین دار پخش زنده
  • کوادکوپتر مدل Drone E88 دوربین دار پخش زنده
  • کوادکوپتر مدل Drone E88 دوربین دار پخش زنده

کوادکوپتر مدل Drone E88 دوربین دار پخش زنده

18 امتیاز
2,150,000 تومان
2,500,000 تومان
350,000 تومان تخفیف
بدون مالیات

پهباد کوادکوپتر حرفه ای تاشو مدل E88 با دوربین

از سری اسباب بازی های کنترلی ، پهباد کوادکوپتر تاشو حرفه ای مدل E88 دوربین دار و وای فای دار با قابلیت پخش زنده و ضبط عکس و ویدیو ، تثبیت ارتفاع ، تیکاف و فرود خودکار تک دکمه ای با کیفیت بالا

رنگ
تعداد
موجود
(18 رای)

کوادکوپتر تاشو دوربین دار مدل Drone E88 حرفه ای

کوادکوپتر ها از سری اسباب بازی های اصطلاحا هابی Hobby بوده که برای نوجوانان مناسبتر میباشد . پهباد کوادکوپتر مدل Drone E88 از این سری بوده محصولات بوده که در پایین قابلیت های مختلف این کوادکوپتر به ترتیب آمده است :

-- تیک آف و لندینگ اتوماتیک: کوادکوپتر E88 قابلیت تیکاف و لندینگ خودکار با یک دکمه را داشته و خود کوادکوپتر ارتفاع خود را پس بلند شدن و فرود آمدن تنظیم میکند.

-- تثبیت ارتفاع:  قابلیت تثبیت ارتفاع که پس از بلند شدن کوادکوپتر در ارتفاع مشخصی ثابت مانده و پرواز با آن را بسیار لذتبخش تر میکند.

-- دوربین : کوادکوپتر E88 دوربین دار بوده و وای فای درون محصول اجازه پخش زنده و همزمان تصاویر را بر روی گوشی به کاربر میدهد . دوربین محصول از نوع اچ دی معمولی بوده و اپ اندوریدی و IOS برای اسفاده این محصول روی گوشی میباشد . 

-- حرکت ها : حرکت های اریب و جهتی این محصول نیز با یک دکمه ممکن بوده و کنترل این محصول بسیار عالی میباشد و در مختصات داده شده پرواز میکند.

-- محیط مناسب پرواز : این محصول پک داشته و قابل حمل بوده و برای استفاده در داخل خانه و فضای باز مناسب میباشد ، اگرچه در فضای باز میبایست در هوای  صاف و بدون باد استفاده میباشد و در هوای با بادی و بارانی قابل استفاده نمیباشد و در صورت پرواز قطعا آسیب میبیند.

-- قابلیت هدلس: این کوادکوپتر قابلیت هدلس Headless داشته و جهت گیری این کوادکوپتر را با توجه به موقعیت مکانی کاربر تنظیم میکند که کوادکوپتر نه زیاد دور و نه زیاد نزدیک به کاربر شود.

-- مانور 360 درجه: قابلیت مانور و چرخش 360 به چهار جهت مختلف درجه در هوا از سری ویژیگی های این محصول بوده که با زدن یک دکمه میسر میشود.

-- کیفیت بدنه: بدنه این محصول کیفیت بالایی داشته و کوادکوپتر باز و بسته شده و تاشو میباشد .

-- اپلیکیشن ها: اپلیکیشن اندرویدی و IOS به این کوادکوپتر قابلیت کنترل کردن محصول همانند کنترلر آن را میدهد .

-- فرود اضطراری : این محصول چراغ خطر موقع شارژ کم داشته و در صورت کم بودن شارژ کوادکوپتر ارتفاع کوادکوپتر را کم کرده و آماده فرود میشود. حالت فرود اضطراری به این محصول اجازه میدهد که در صورت کم بودن شارژ سریعا فرود بیاید.

-- تنظیم سرعت: کوادکوپتر E88 3 سرعته بوده و سرعت آن به 3 حالت مختلف در می آید.

-- محتویات داخل بسته : محتویات داخل کوادکوپتر شامل پیچ گوشتی ، چهار عدد محافظ پره ، چهار عدد پره اضافی شارژر یو اس بی USB باقابلیت شارژ ایمن و کنترلر 2.4 گیگاهرتزی حرفه ای را شامل میباشد. همچنین دفترچه راهنما و برگه بارکد دانلود اپ ها نیز در این بسته وجود دارد. باتری این محصول نیز از نوع کشویی بسیار باکیفیت بوده و قابلیت شارژ های متعدد را دارد.

 

نحوه استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی

اسباب بازی های کنترلی فروشگاه اینترنتی راحت خرید تماما بی سیم و شارژی میباشد . کنترلر های این محصولات تماما بیسیم بوده و خود اسباب بازی شارژی میباشد . از آنجا که مصرف باتری در اسباب بازی های کنترلی باتری خور بالاست ،  اسباب بازی های کنترلی شارژی نیازی به باتری داشته و خود دستگاه باتری شارژی و شارژر داشته و مشتری نیاز به خریدن باتری و پرداخت هزینه های گزاف برای باتری نیست. 

کنترلر های اسباب بازی ها متغییر بوده در هر اسباب بازی برد متفاوتی دارند و اکثر باتری شارژی های موجود در اسباب بازی ها بین 7 تا 15 دقیقه استفاده دارند و پس از خالی شدن مجددا باید شارژ شوند . در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی باتری کنترلر وجود نداشته و خود مشتری باید برای کنترلر دستگاه ها باتری جداگانه بخرد. 

 

نحوه شارژ مجدد باتری اسباب بازی های کنترلی شارژی

باتری های اسباب بازی های کنترلی شارژی از جنس نیکل-جیوه یا اختصارا NI-Cd میباشد که برای شارژ مجدد آنان باید نکات زیر رعایت شود. از آنجا که اسباب بازی های کنترلی شارژی حدودا 5 - 7 سال به صورت گسترده وارد بازار شده اند ، بسیار از مشتریان این محصولات در خصوص نحوه کار با آنان اطلاعی ندارند و همین ممکن است عمر استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی را کاهش دهد یا باتری آنان سریع خراب شود. در اینجا چند نکته برای دوام بیشتر عمر باتری های اسباب بازی های کنترلی شارژی ذکر میکنیم:

1-  همیشه پس اتمام کامل شارژ باتری آن را به شارژ بزنید و وقتی دستگاه هنوز شارژ دارد آن را شارژ نکنید.

2- باتری را در محیط داغ مانند کنار آتش و بخاری نگذارید چرا که امکان انفجار آن وجود دارد.

3- سریعا پس از خالی شدن باتری و هنگامی که باتری داغ است آن را به شارژر متصل نکنید. باتری های NI-CD موجود در اسباب بازی ها سریعا به این شکل خراب میشوند. پس از استفاده کامل از دستگاه بگذارید 10 دقیقه یا بیشتر باتری خنک شود ، سپس آن را به شارژر متصل کنید.

4- از پریزهای سالم برای شارژ باتری ها استفاده کنید ، پریز برقی که قطعی وصلی داشته باشد باعث خراب شدن باتری های NI-Cd میشود ، چون این باتری ها باید یکجا شارژ شوند.

 

مقیاس Scale چیست و به چه معناست

مقیاس یا Scale به مقدار اندازه یک جسم به نسبت اندازه واقعی آن گفته میشود. در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی و ماشین های کنترلی شارژی و ماکت های فلزی عبارتی رو کارتن این محصولات دیده میشود مثلا 1:14 ، 1:16 و یا 1:64 که این عبارات همان مقیاس Scale بدین معناست که اندازه اسباب بازی در مقایسه به مدل واقعی چند برابر است . مثلا اگر اسباب بازی مقیاس 1:12 است یعنی اینکه نسبت به مدل واقعی دوازده برابر کوچکتر است . شما اگر یک ماشین فراری Ferrari را در نظر بگیرید و ماکت آن برای مثال 1:12 باشد یعنی اینکه ماکت دوازده برابر نسبت به مدل فراری واقعی کوچکتر است.

برای درک راحتتر این موضوع باید گفت هر چقدر مقدار عدد بعد از 1 کوچکتر باشد ماکت یا اسباب بازی کنترلی بزرگتر میباشد . مثلا یک ماشین 1:14 از یک ماشین 1:28 بزرگتر است یا یک ماشین  اسباب بازی 1:36 از یک اسباب بازی ماشین 1:14 کوچکتر میباشد.

 

کانال در اسباب بازی های کنترلی به چه معناست

دانشتن اینکه اسبا ب بازی کنترلی ما چند کانال دارد کمک خاصی به ما میکند. قطعا بر روی کارتن اسباب بازی های کنترلی شارژی دیده اید که از عبارات 4 کاناله ، 5 کاناله ( 5 Channel ) و یا اختصارا 5 CH استفاده میکنند. این کانال ها به معنی تعداد کارهای منحصر به فردی میباشد که اسباب بازی قادر به انجام آن است . مثلا در ماشین کنترلی های 4 کاناله ، 4 کانال به معنای حرکت به جلو ، عقب ، چپ و راست میباشد . یا اینکه اگر ماشین کنترلی 5 کاناله باشد علاوه بر آن حرکات خود در آن هم با کنترلر باز و بسته میشود. یا مثلا ماشین های کنترلی 12 کاناله به دوازده جهت مختلف به صورت مجزا حرکت میکنند. ربات ها و عروسک های کنترلی شارژی هم معمولا بین 4 تا 10 کانال دارند.

برای اسباب بازی های کنترلی پروازی مثلا هلیکوپتر ها 3 کاناله و 3.5 کاناله در اسباب بازی وجود دارد که 3 کاناله به معنای اوج گرفتن و پایین آمدن و به چپ و راست رفتن است و 3.5 کانال علاوه بر این ها یک چیپ مخصوص به نام جایرو Gyro برای حفظ تعادل هم دارد که بخاطر آن چیپ به آنها 3.5 کاناله میگویند . کوادکوپتر و پهباد ها  معمولا 6 کانال بوده . در کوادکوپتر و پهباد ها چهار موتور وجود داشته و هر موتور نیم 0.5 جایرو Gyro برای حفظ تعادل پهباد دارند که مجموع آن ها به 6 کانال میرسد . چهار موتور برابر چهار کانال و هر موتور نیم کانال برای چیپ جایرو Gyro . 

 

چرا اسباب بازی کنترلی شارژی بخریم

کنترل کردن و در اختیار داشتن وسایل مختلف از دیرباز برای همه انسان ها جالب بوده و اینکار برای کودکان و نوجوانان که تازه با محیط اطراف آشنا میشوند اهمیت بیشتری دارد . خرید اسباب بازی کنترلی برای کودکان و نوجوانان باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و خلاقیت آنها شده و به آنها اجازه کشف ناشناخته ها را میدهد . علاوه بر این اسباب بازی های کنترلی باعث افزایش قدرت تمرکز و دقت کودکان و نوجوانان میشود چرا که بسیار از این اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی ، باعث افزایش دقت کودکان و نوجوانان در کنترل وسیله خود را دارند. استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی به کودکان و نوجوانان صبرکردن را هم آموزش داده و عبور از موانع مانند کنترل کردن وسایل مختلف را هم میتوان از این طریق به کودکان و نوجوانان آموزش داد .

در فروشگاه ما انواع اسباب بازی های کنترلی شارژی دخترانه و پسرانه با بشترین تنوع و ارزانترین قیمت وجود دارد . از سری های پسرانه میتوان به ماشین های کنترلی آفرود و سرعتی و معمولی ، ربات های کنترلی پیشرفته ، پهباد و کوادکوپتر و در سری های دخترانه میتوان به عروسک های مختلف کنترلی شارژی و حیوانات متنوع کنترلی شارژی نام برد.

E 88 Quadcopter
2 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
22
ارتفاع (به سانتی متر)
17
عمق (به سانتی متر)
7
مدت زمان استفاده (به دقیقه)
10 الی 15
مدت زمان شارژ (به دقیقه)
60 الی 120
برد کنترلر (به متر)
10 الی 25

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند