تفنگ رولور آموزشی پوکه پران اسمیت و وسون S&W
  • تفنگ رولور آموزشی پوکه پران اسمیت و وسون S&W
  • تفنگ رولور آموزشی پوکه پران اسمیت و وسون S&W
  • تفنگ رولور آموزشی پوکه پران اسمیت و وسون S&W

تفنگ رولور آموزشی پوکه پران اسمیت و وسون S&W

51 امتیاز
660,000 تومان
بدون مالیات

رولور آموزشی پوکه پران Smith & Wesson

از سری تفنگ های آموزشی و طرح واقعی ، تفنگ رولور آموزشی پوکه پران اسمیت و وسون Smith & Wesson به همراه فشنگ و پوکه با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب با ضامن جدا و توپی بزرگ با اتصالات فلزی

تعداد
موجود
(51 رای)

رولور آموزشی اسمیت و وسون Smith & Wesson

از سری تفنگ های پوکه پران خوش ساخت با کیفیت بالا ، رولور آموزشی پوکه پران مدل اسمیت و وسون Smith & Wesson میباشد . این تفنگ یک توپی بزرگ داشته که با کشیدن ضامن کناری تفنگ باز شده و فشنگ و تیر های آن درون هم قرار گرفته و شلیک میکند و پوکه ها نیز پس از شلیک بیرون پریده و حس واقع داشتن یک سلاح را انتقال میدهد . برد تقریبی این تفنگ ها پنج متر بوده و برای آموزش کودکان مناسب میباشد . چخماق این محصول نیز آزاد بوده و به عقب کشیده میشود. اتصالات این تفنگ فلزی میباشد.

 

چرا اسباب بازی های تفنگ و  مبارزه ای

بسیاری از والدین با شنیدن اینکه فرزند آنان علاقه به اسباب بازی های مبارزه ای داشته و مشتاق به خرید این مدل اسباب بازی هایی مثل تفنگ و شمشیر و تیروکمان هستند ، ابراز نگرانی میکنند. والدین بر خلاف نگران خشونت این مدل محصولات بوده ، این در حالی است که اکثر محققان خرید این مدل اسباب بازی ها را نه تنها عامل خشونت بیشتر برای کودکان نمیدانند ، بلکه این شکل اسباب بازی ها باعث تخلیه انرژی آنان و افزایش تحرک جسمانی و حرکتی آنان میباشد.

از منظر روانشناسی خرید اسباب بازی های مبارزه ای باعث افزایش دقت کودکان و علاقه مندی آنان به ورزش و فعالیت بدنی میشود . در اصل اسباب بازی های تفنگی و مبارزه ای محرکی برای کشف استعداد کودک در ورزش های مختلف میباشد . زیرا بیشتر محصولات مبارزه ای باعث باز شدن دریچه های مخفی ذهن کودک در فعالیت های ورزشی میباشد.

از سری محصولات تفنگ و مبارزه ای فروشگاه اینترنتی راحت خرید میتوان به انواع تفنگ های فلزی ساچمه ای ، تفنگ های تمام فلزی ترقه ای اسپانیایی در برندهای دیال DYAL و گانهر Gonher با یهترین کیفیت و دفترچه دار ، تفنگ های تیر ابری و تیر ژله ای پرتاب کن دخترانه و پسرانه ، تیروکمان ، شمشیر و سپر پلاستیکی در قالب ست های مبارزه ای ، تفنگ های تبدیل شونده ترنسفورمرز Transformers اشاره کرد.

Plastic S&W Revolver Eduacational
1 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
27
ارتفاع (به سانتی متر)
17
عمق (به سانتی متر)
5

10 محصول دیگر در همین شاخه

person date_range 1402-11-16

فلزیه؟

پاسخ فروشگاه:

با سلام. اتصالاتش مثل پیچ ها فلزیه ، ولی بدنه پلاستیک نشکن فشرده ABS

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند