لگو ماشین مسابقه ای زرد یاکوزا مدل KY7050-4
  • لگو ماشین مسابقه ای زرد یاکوزا مدل KY7050-4
  • لگو ماشین مسابقه ای زرد یاکوزا مدل KY7050-4

لگو ماشین مسابقه ای زرد یاکوزا مدل KY7050-4

3 امتیاز
290,000 تومان
بدون مالیات

لگو ماشین آمریکایی زرد یاکوزا مسابقه ای

از سری ماشین های برند KY7050-4 سری طوفان سرعتی Speed Storm ، لگو ماشین آمریکایی زرد یاکوزا مسابقه ای با 199 قطعه ، مینی فیگور و جزییات دقیق و زیبا با کیفیت عالی و قیمت مناسب

تعداد
موجود
(3 رای)

لگو ماشین مسابقه ای آمریکایی مدل KY7050-4

از سری لگو های دنیای ماشینی ، لگو های جدید ماشین های مسابقه آمریکایی میباشد . لگو برند KY7050-4 ، لگو ماشین مسابقه ای زرد آمریکایی یاکوزا بوده که 199 قطعه داشته و از سری طوفان سرعتی Speed Storm میباشد . این لگو یک مینی فیگور داشته که میتواند سوار ماشین بشود . جزییات این ماشین لگویی مانند چراغ های عقب ، جلو و اسپویلر این محصول عینا مانند نمونه واقعی بوده و بسیار خوش ساخت میباشد.

 

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

KY7050-4
2 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
28
ارتفاع (به سانتی متر)
21
عمق (به سانتی متر)
5
تعداد قطعات
199

10 محصول دیگر در همین شاخه

person date_range 1403-01-16

سلام ببخشید شما پول نقد هم قبول میکنید،جلوی در پول رو میگیرین

پاسخ فروشگاه:

سلام. خیر . پرداخت فقط به شکل آنلاین میباشد.

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند