ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon
  • ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon

ماشین کنترلی شارژی مسابقه 4WD دودزا کریزون Crazon

2 امتیاز
1,500,000 تومان
بدون مالیات

ماشین کنترلی شارژی چهار محوره 4WD کریزون Crazon

از سری ماشینهای خفن ، ماشین مسابقه ای کنترلی شارژی کریزون Crazon حرفه ای 333 دودزا چهارمحوره 4WD با 20 کیلومتر سرعت بزرگ در مقیاس 1:14 و کنترلر 2.4 گیگاهرتزی ، چراغدار و موزیکال با شارژر یو اس بی USB 

تعداد
موجود
(2 رای)

ماشین کنترلی 20 کیلومتر سرعت کریزون Crazon دودزا

از سری برند های حرفه ای در وسایل کنترلی شارژی ، برند کریزون Crazon میباشد . محصولات این شرکت بسیار پرقدرت و با دوام بسیار بالا میباشد . ماشین کنترلی شارژی مسابقه ای دودزا کریزون Crazon از این سری بوده که چهار محوره 4WD بوده و هر چهار محور ماشین قابل گردش میباشد . بدنه این ماشین پلاستیک ABS بوده که مقاومت بالایی دارد و ماشین را در برابر هرگونه ضربه محافظت میکند.

این ماشین یک باتری بزرگ 7.4 ولتی داشته که امکان استفاده از ماشین را تا 25 دقیقه نیز میدهد ، همچنین شارژر روی محصول از نوع یو اس بی USB بوده که قابلیت شارژ ایمن داشته و باتری را خراب نمیکند . ایسن ماشین کنترلی شارژی چند موزیکه بوده و حالت برنامه ریزی Programming داشته که بسیار حرفه ای میباشد .

ریموت کنترلر 2.4 گیگاهرتزی این محصول نیز برد بالایی داشته و تا 15 متر میتوان با این ریموت کنترلر محصول را کنترل کرد. علاوه بر ریموت کنترلر و شارژر یه ظرف مخصوص خالی کردن آب درون باک ماشین نیز در این محصول وجود دارد. ماشین مسابقه ای کنترلی شارژی کریزون Crazon 333 در مقیاس بزرگ 1:14 بوده و طول خود محصول 32 سانتی متر میباشد . در پایین کارایی محصول به طور خلاصه آورده شده است :

1- حرکت به جهات : ماشین مسابقه ای کنترلی شارژی با تمام سرعت و قدرت به چهار جهت اصلی حرکت کرده و بر روی تمامی سطوح شنی ، آسفالت ، فرش و... با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت حرکت میکند.

2- چهار محوره 4WD : این ماشین چهارمحوره 4WD و دو دیفرانسیل بوده که حرکات به جهات آن با موتور جداگانه میباشد که کنترل کردن این محصول را بسیار راحت میکند . چهار محوره بودن آن به این معنی است که هر محور به طور جداگانه حرکت و تغییر جهت میدهد.

3- حالت دودزا Mist Spray : در این محصول با فشار دادن یک دکمه پس از ریختن آب درون مخزن دود کزدن ماشین از اگزوز انجام شده و همزمان چراغ نیز روشن میشود که میتوان همزمان با رانندگی با ماشین دود کرد و حس داشتن یک ماشین مسابقه ای واقعی را تجربه کرد.

4- حالت برنامه ریزی Programming : در این حالت با فشار دادن یک دکمه محصول به حالت برنامه ریزی رفته و پس از وارد کردن دکمه های مختلف و فشار مجدد دکمه برنامه ریزی میتوان چندین حرکت مختلف را بدون دست زدن به کنترل در حالت برنامه ریزی تجربه کرد و حرکاتی که کاربر برای آن تعریف کرده را انجام میدهد.

5- حالت موسیقی Music : این ماشین سه حالت مختلف داشته که با فشار دادن یک دکمه ماشین صدای ماشین مسابقه ای ، موزیکال یا حالت بدون صدا ( سایلنت) میدهد . 

6- حالت دمو Demo : با نگه داشتن دکمه موسیقی حالت دمو فعال شده که حرکات پیش فرض را برای ماشین دارد.

7- نحوه آب ریختن درون ماشین : دقت نموده که حتما با ظرف تعبیه شده درون بسته درون باک ماشین آب ریخته و برای فعال شدن دود از اگزوز حتما درپوش باک ماشین را ببندید.

 

نحوه استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی

اسباب بازی های کنترلی فروشگاه اینترنتی راحت خرید تماما بی سیم و شارژی میباشد . کنترلر های این محصولات تماما بیسیم بوده و خود اسباب بازی شارژی میباشد . از آنجا که مصرف باتری در اسباب بازی های کنترلی باتری خور بالاست ،  اسباب بازی های کنترلی شارژی نیازی به باتری داشته و خود دستگاه باتری شارژی و شارژر داشته و مشتری نیاز به خریدن باتری و پرداخت هزینه های گزاف برای باتری نیست. 

کنترلر های اسباب بازی ها متغییر بوده در هر اسباب بازی برد متفاوتی دارند و اکثر باتری شارژی های موجود در اسباب بازی ها بین 7 تا 15 دقیقه استفاده دارند و پس از خالی شدن مجددا باید شارژ شوند . در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی باتری کنترلر وجود نداشته و خود مشتری باید برای کنترلر دستگاه ها باتری جداگانه بخرد. 

 

نحوه شارژ مجدد باتری اسباب بازی های کنترلی شارژی

باتری های اسباب بازی های کنترلی شارژی از جنس نیکل-جیوه یا اختصارا NI-Cd میباشد که برای شارژ مجدد آنان باید نکات زیر رعایت شود. از آنجا که اسباب بازی های کنترلی شارژی حدودا 5 - 7 سال به صورت گسترده وارد بازار شده اند ، بسیار از مشتریان این محصولات در خصوص نحوه کار با آنان اطلاعی ندارند و همین ممکن است عمر استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی را کاهش دهد یا باتری آنان سریع خراب شود. در اینجا چند نکته برای دوام بیشتر عمر باتری های اسباب بازی های کنترلی شارژی ذکر میکنیم:

1-  همیشه پس اتمام کامل شارژ باتری آن را به شارژ بزنید و وقتی دستگاه هنوز شارژ دارد آن را شارژ نکنید.

2- باتری را در محیط داغ مانند کنار آتش و بخاری نگذارید چرا که امکان انفجار آن وجود دارد.

3- سریعا پس از خالی شدن باتری و هنگامی که باتری داغ است آن را به شارژر متصل نکنید. باتری های NI-CD موجود در اسباب بازی ها سریعا به این شکل خراب میشوند. پس از استفاده کامل از دستگاه بگذارید 10 دقیقه یا بیشتر باتری خنک شود ، سپس آن را به شارژر متصل کنید.

4- از پریزهای سالم برای شارژ باتری ها استفاده کنید ، پریز برقی که قطعی وصلی داشته باشد باعث خراب شدن باتری های NI-Cd میشود ، چون این باتری ها باید یکجا شارژ شوند.

 

مقیاس Scale چیست و به چه معناست

مقیاس یا Scale به مقدار اندازه یک جسم به نسبت اندازه واقعی آن گفته میشود. در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی و ماشین های کنترلی شارژی و ماکت های فلزی عبارتی رو کارتن این محصولات دیده میشود مثلا 1:14 ، 1:16 و یا 1:64 که این عبارات همان مقیاس Scale بدین معناست که اندازه اسباب بازی در مقایسه به مدل واقعی چند برابر است . مثلا اگر اسباب بازی مقیاس 1:12 است یعنی اینکه نسبت به مدل واقعی دوازده برابر کوچکتر است . شما اگر یک ماشین فراری Ferrari را در نظر بگیرید و ماکت آن برای مثال 1:12 باشد یعنی اینکه ماکت دوازده برابر نسبت به مدل فراری واقعی کوچکتر است.

برای درک راحتتر این موضوع باید گفت هر چقدر مقدار عدد بعد از 1 کوچکتر باشد ماکت یا اسباب بازی کنترلی بزرگتر میباشد . مثلا یک ماشین 1:14 از یک ماشین 1:28 بزرگتر است یا یک ماشین  اسباب بازی 1:36 از یک اسباب بازی ماشین 1:14 کوچکتر میباشد.

 

کانال در اسباب بازی های کنترلی به چه معناست

دانشتن اینکه اسبا ب بازی کنترلی ما چند کانال دارد کمک خاصی به ما میکند. قطعا بر روی کارتن اسباب بازی های کنترلی شارژی دیده اید که از عبارات 4 کاناله ، 5 کاناله ( 5 Channel ) و یا اختصارا 5 CH استفاده میکنند. این کانال ها به معنی تعداد کارهای منحصر به فردی میباشد که اسباب بازی قادر به انجام آن است . مثلا در ماشین کنترلی های 4 کاناله ، 4 کانال به معنای حرکت به جلو ، عقب ، چپ و راست میباشد . یا اینکه اگر ماشین کنترلی 5 کاناله باشد علاوه بر آن حرکات خود در آن هم با کنترلر باز و بسته میشود. یا مثلا ماشین های کنترلی 12 کاناله به دوازده جهت مختلف به صورت مجزا حرکت میکنند. ربات ها و عروسک های کنترلی شارژی هم معمولا بین 4 تا 10 کانال دارند.

برای اسباب بازی های کنترلی پروازی مثلا هلیکوپتر ها 3 کاناله و 3.5 کاناله در اسباب بازی وجود دارد که 3 کاناله به معنای اوج گرفتن و پایین آمدن و به چپ و راست رفتن است و 3.5 کانال علاوه بر این ها یک چیپ مخصوص به نام جایرو Gyro برای حفظ تعادل هم دارد که بخاطر آن چیپ به آنها 3.5 کاناله میگویند . کوادکوپتر و پهباد ها  معمولا 6 کانال بوده . در کوادکوپتر و پهباد ها چهار موتور وجود داشته و هر موتور نیم 0.5 جایرو Gyro برای حفظ تعادل پهباد دارند که مجموع آن ها به 6 کانال میرسد . چهار موتور برابر چهار کانال و هر موتور نیم کانال برای چیپ جایرو Gyro . 

 

چرا اسباب بازی کنترلی شارژی بخریم

کنترل کردن و در اختیار داشتن وسایل مختلف از دیرباز برای همه انسان ها جالب بوده و اینکار برای کودکان و نوجوانان که تازه با محیط اطراف آشنا میشوند اهمیت بیشتری دارد . خرید اسباب بازی کنترلی برای کودکان و نوجوانان باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و خلاقیت آنها شده و به آنها اجازه کشف ناشناخته ها را میدهد . علاوه بر این اسباب بازی های کنترلی باعث افزایش قدرت تمرکز و دقت کودکان و نوجوانان میشود چرا که بسیار از این اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی ، باعث افزایش دقت کودکان و نوجوانان در کنترل وسیله خود را دارند. استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی به کودکان و نوجوانان صبرکردن را هم آموزش داده و عبور از موانع مانند کنترل کردن وسایل مختلف را هم میتوان از این طریق به کودکان و نوجوانان آموزش داد .

در فروشگاه ما انواع اسباب بازی های کنترلی شارژی دخترانه و پسرانه با بشترین تنوع و ارزانترین قیمت وجود دارد . از سری های پسرانه میتوان به ماشین های کنترلی آفرود و سرعتی و معمولی ، ربات های کنترلی پیشرفته ، پهباد و کوادکوپتر و در سری های دخترانه میتوان به عروسک های مختلف کنترلی شارژی و حیوانات متنوع کنترلی شارژی نام برد.

Crazon Spray 1:14
14 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
41
ارتفاع (به سانتی متر)
15
عمق (به سانتی متر)
18
مقیاس
1:14
مدت زمان استفاده (به دقیقه)
20 الی 25
مدت زمان شارژ (به دقیقه)
60 الی +120
برد کنترلر (به متر)
40 متر
سرعت ( کیلومتر بر ساعت )
20 کیلومتر بر ساعت

10 محصول دیگر در همین شاخه

person date_range 1402-12-20

جز بهترین محصولات کریزون هستش . هم سرعت بالا داره هم دود میکنه. باتریش هم خیلی بادوامه

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند