ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو
  • ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو
  • ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو
  • ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو
  • ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو
  • ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو

ماشین فلزی بنز اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو

3 امتیاز
790,000 تومان
بدون مالیات

ماشین بزرگ فلزی 4 دربازشو دودزا بنز Benz SL63

از سری ماشینهای دای کست Die Cast برند چه ژی Che Zhi ، ماکت ماشین فلزی مرسدس بنز اس ال SL63 AMG دودزا ، چهار دربازشو بزرگ عقبکش در مقیاس 1:24 به همراه باتری و ظرف آب برای مخزن

تعداد
موجود
(3 رای)

ماشین فلزی موزیکال دودزا مرسدس بنز اس ال SL63 AMG

ماشین های فلزی و مدل های دای کست Die Cast برای اکثر ماشین باز ها و کلکسیون دار ها جذاب میباشد . در این سریی محصولات برندهای مختلفی بوده که برند چه ژی Che Zhi تخصص خاصی در ساختن ماکت ماشین های فلزی دودزا در سایز و مقیاس بزرگ دارد.

ماشین فلزی مرسدس بنز فلزی اس ال SL63 AMG دودزا 4 دربازشو از این سری بوده که طراحی مشکی و قرمز اسپرت داشته و کاملا فلزی و بزرگ در مقیاس 1:24 میباشد و طراحی داخلی و بیرون آن با مدل اصلی برابری میکند. این ماکت ماشین دودزا بوده و با ریختن آب درون مخزن آن و فشار دادن موزیک و چراغ پخش کرده و همزمان از اگزوز آن دود بیرون میزند. 

ماشین فلزی مرسدس بنز اس ال SL63 AMG موزیکال چراغدار بوده و چراغ های جلو و عقب ماشین فعال بوده و همزمان با زدن موزیک چراغ ها نیز روشن میشوند که اینکار با فشار دادن لاستیک ها انجام میشود . این ماشین 4 دربازشو بوده و درهای کناری ماشین و در کاپوت و صندوق عقب نیز باز و بسته میشوند . فضای داخلی صندوق عقب و کاپوت نیز به خوبی طراحی شده است. این ماشین عقبکش بوده و با کشش رو به عقب به سمت جلو حرکت میکند.

محتویات درون ماشین فلزی مرسدس بنز اس ال SL63 AMG بزرگ شامل ظرف آب برای ریختن درون آب و مخزن به همراه باتری برای این محصول میباشد . نحوه ریختن آب درون مخزن بدین شکل بوده که با باز کردن در صندوق درب مخزن ماشین مانند باک باز شده و پس از ریختن آب درون مخزن در باک بسته شده که حس واقعی بنزین زدن را منتقل میکند.

همچنین میتوان به جای آب از نفت یا بنزین استفاده کرد و پس از فشار دادن لاستیک پس از بیرون آمدن بنزین با گرفتن آتش در عقب ماشین روشن شدن اگزوز ماشین را تماشا کرد که اینکار برای محیط های بسته و در خانه بدلیل احتمال آتش سوزی توصیه نمیشود. همچنین احتمال خراب شدن ماشین را نیز دارد.

 

مزایای خرید ماکت های فلزی ماشین ، موتور ، هواپیما 

معمولا در دنیای واقعی حس داشتن تملک بر روی وسایل نقلیه حس جالبی میباشد و برای همه در تمامی سنین این مورد مصداق دارد . دنیای ماکت ها به خصوص ماکت ماشین ها برای تحقق این آرزو بوجود آمده است . بسیاری از افراد بخاطر نداشتن توان خرید مدل های واقعی یا داشتن کلکسیون ماشین های خارجی اقدام به خرید ماکت آنها میکنند . ماکت ها در اصل جایگزین نمونه های واقعی میباشند . حس تعلق و تملک کودک به ماشین و مدل هایی که در فیلم ها و انیمیشن ها میباشند برای کودکان و تمامی سنین جذاب میباشد . 

خرید ماکت برای کودکان یا حتی افراد بزرگسال حس داشتن نمونه واقعی آن محصول را میدهد . ماکت های فلزی باعث میشود که کودکان به داشتن وسایل نقلیه و نمونه های ریز و درشت ماکت ها علاقه داشته باشند. محصولات ماکتی معمولا برای علاقه مندان بسیار جالب میباشد . محصولات ماکتی فروشگاه اینترنتی راحت خرید شامل ماکت های فلزی ماشین های ایرانی و خارجی در برند هایی مانند جادا Jada و مایستو Maisto آمریکایی و در مقیاس های مختلف میباشد . همچنین نمونه های دیگر و وسایل دیگر مانند جت ، هواپیما ، موتور و ماشین نیز در بین این محصولات وجود دارد.

 

مقیاس Scale چیست و به چه معناست

مقیاس یا Scale به مقدار اندازه یک جسم به نسبت اندازه واقعی آن گفته میشود. در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی و ماشین های کنترلی شارژی و ماکت های فلزی عبارتی رو کارتن این محصولات دیده میشود مثلا 1:14 ، 1:16 و یا 1:64 که این عبارات همان مقیاس Scale بدین معناست که اندازه اسباب بازی در مقایسه به مدل واقعی چند برابر است . مثلا اگر اسباب بازی مقیاس 1:12 است یعنی اینکه نسبت به مدل واقعی دوازده برابر کوچکتر است . شما اگر یک ماشین فراری Ferrari را در نظر بگیرید و ماکت آن برای مثال 1:12 باشد یعنی اینکه ماکت دوازده برابر نسبت به مدل فراری واقعی کوچکتر است.

برای درک راحتتر این موضوع باید گفت هر چقدر مقدار عدد بعد از 1 کوچکتر باشد ماکت یا اسباب بازی کنترلی بزرگتر میباشد . مثلا یک ماشین 1:14 از یک ماشین 1:28 بزرگتر است یا یک ماشین  اسباب بازی 1:36 از یک اسباب بازی ماشین 1:14 کوچکتر میباشد.

Benz SL 63 AMG 4 doors
3 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
22
ارتفاع (به سانتی متر)
5
عمق (به سانتی متر)
9
مقیاس
1:24

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند