لگو ماشین کنترلی شارژی آفرود حرفه ای 8 کیلومتر
  • لگو ماشین کنترلی شارژی آفرود حرفه ای 8 کیلومتر
  • لگو ماشین کنترلی شارژی آفرود حرفه ای 8 کیلومتر
  • لگو ماشین کنترلی شارژی آفرود حرفه ای 8 کیلومتر

لگو ماشین کنترلی شارژی آفرود حرفه ای 8 کیلومتر

1 امتیاز
1,550,000 تومان
بدون مالیات

ماشین لگویی کنترلی برند Sulong حرفه ای Stem DIY خودساز

از سری محصولات حرفه ای برند معتبر سولانگ Sulong ، لگو ماشین کنترلی شارژی خودساز Stem DIY حرفه ای آفرود 8 کیلومتر سرعت به همراه دفترچه راهنما با کنترلر 2.4 گیگاهرتزی جذاب و در مقیاس 1:18 با باتری شارژی قوی و شارژر حرفه ای

تعداد
موجود
(1 رای)

لگو ماشین خودساز Stem DIY کنترلی شارژی Sulong حرفه ای

از سری اسباب بازی های متفاوت برای افزایش قوه شناخت و خلاقیت کودکان و نوجوانان و سری اسباب بازی های خودساز Stem DIY ( Do it Yourself) لگو ماشین کنترلی شارژی حرفه ای 8 کیلومتر سرعت آفرود برند سولانگ Sulong میباشد . این اسباب بازی یک کیت لگویی بزرگ خودساز DIY بوده که تمامی قطعات آن جدا میباشد و به کمک دفترچه میتوان قطعات آن را بر روی هم سوار کرد.

این ماشین حدود 80 قطعه مختلف داشته که به کمک دفترچه راهنمای آن میتوان آنها را درست کرد. لاستیک های ماشین از نوع بادی و بوده که عبور از تمامی موانع را راحت میکند. کنترلر این محصول از نوع 2.4 گیگاهرتزی بوده که برد بالای 10 متر داشته و سرعت ماشین نیز پس از ساخت تا 8 کیلومتر میرسد. قطعات این ماشین لگویی فلزی و پلاستیکی بوده و پس از ساخت یک ماشین حرفه ای کنترلی شارژی درست میشود. در پایین قابلیت های این ماشین آورده شده :

1- حرکت سرعتی به جهات : این ماشین حرکت سرعتی داشته و با سرعت 8 کیلومتری از روی تمامی موانع عبور میکند و بر روی تمامی سطوح ماشین لگویی قابل استفاده است.

2- ساخت دقیق : این ماشین از قطعات فلزی و پلاستیکی مختلفی تشکیل شده که بدنه اصلی ماشین فلزی بوده و در برابر ضربات بسیار محکم میباشد.

3- کنترلر 4 گیگاهرتزی : این ماشین کنترلر 2.4 گیگاهرتزی داشته که برد بالای 10 الی 20 متری داشته و برای استفاده در فضاهای وسیع مناسب میباشد .

4- باتری شارژی و شارژر : این ماشین باتری شارژی و شارژر های قوی داشته و باتری های آن از نوع قلمی با دوام بالا و کیفیت عالی میباشد.

 

"گارانتی و مهلت تست محصولات کنترلی شارژی و باتری خور با شرکت در قرعه کشی"

     

نحوه استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی

اسباب بازی های کنترلی فروشگاه اینترنتی راحت خرید تماما بی سیم و شارژی میباشد . کنترلر های این محصولات تماما بیسیم بوده و خود اسباب بازی شارژی میباشد . از آنجا که مصرف باتری در اسباب بازی های کنترلی باتری خور بالاست ،  اسباب بازی های کنترلی شارژی نیازی به باتری داشته و خود دستگاه باتری شارژی و شارژر داشته و مشتری نیاز به خریدن باتری و پرداخت هزینه های گزاف برای باتری نیست. 

کنترلر های اسباب بازی ها متغییر بوده در هر اسباب بازی برد متفاوتی دارند و اکثر باتری شارژی های موجود در اسباب بازی ها بین 7 تا 15 دقیقه استفاده دارند و پس از خالی شدن مجددا باید شارژ شوند . در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی باتری کنترلر وجود نداشته و خود مشتری باید برای کنترلر دستگاه ها باتری جداگانه بخرد. 

 

نحوه شارژ مجدد باتری اسباب بازی های کنترلی شارژی

باتری های اسباب بازی های کنترلی شارژی از جنس نیکل-جیوه یا اختصارا NI-Cd میباشد که برای شارژ مجدد آنان باید نکات زیر رعایت شود. از آنجا که اسباب بازی های کنترلی شارژی حدودا 5 - 7 سال به صورت گسترده وارد بازار شده اند ، بسیار از مشتریان این محصولات در خصوص نحوه کار با آنان اطلاعی ندارند و همین ممکن است عمر استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی را کاهش دهد یا باتری آنان سریع خراب شود. در اینجا چند نکته برای دوام بیشتر عمر باتری های اسباب بازی های کنترلی شارژی ذکر میکنیم:

1-  همیشه پس اتمام کامل شارژ باتری آن را به شارژ بزنید و وقتی دستگاه هنوز شارژ دارد آن را شارژ نکنید.

2- باتری را در محیط داغ مانند کنار آتش و بخاری نگذارید چرا که امکان انفجار آن وجود دارد.

3- سریعا پس از خالی شدن باتری و هنگامی که باتری داغ است آن را به شارژر متصل نکنید. باتری های NI-CD موجود در اسباب بازی ها سریعا به این شکل خراب میشوند. پس از استفاده کامل از دستگاه بگذارید 10 دقیقه یا بیشتر باتری خنک شود ، سپس آن را به شارژر متصل کنید.

4- از پریزهای سالم برای شارژ باتری ها استفاده کنید ، پریز برقی که قطعی وصلی داشته باشد باعث خراب شدن باتری های NI-Cd میشود ، چون این باتری ها باید یکجا شارژ شوند.

 

مقیاس Scale چیست و به چه معناست

مقیاس یا Scale به مقدار اندازه یک جسم به نسبت اندازه واقعی آن گفته میشود. در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی و ماشین های کنترلی شارژی و ماکت های فلزی عبارتی رو کارتن این محصولات دیده میشود مثلا 1:14 ، 1:16 و یا 1:64 که این عبارات همان مقیاس Scale بدین معناست که اندازه اسباب بازی در مقایسه به مدل واقعی چند برابر است . مثلا اگر اسباب بازی مقیاس 1:12 است یعنی اینکه نسبت به مدل واقعی دوازده برابر کوچکتر است . شما اگر یک ماشین فراری Ferrari را در نظر بگیرید و ماکت آن برای مثال 1:12 باشد یعنی اینکه ماکت دوازده برابر نسبت به مدل فراری واقعی کوچکتر است.

برای درک راحتتر این موضوع باید گفت هر چقدر مقدار عدد بعد از 1 کوچکتر باشد ماکت یا اسباب بازی کنترلی بزرگتر میباشد . مثلا یک ماشین 1:14 از یک ماشین 1:28 بزرگتر است یا یک ماشین  اسباب بازی 1:36 از یک اسباب بازی ماشین 1:14 کوچکتر میباشد.

 

کانال در اسباب بازی های کنترلی به چه معناست

دانشتن اینکه اسبا ب بازی کنترلی ما چند کانال دارد کمک خاصی به ما میکند. قطعا بر روی کارتن اسباب بازی های کنترلی شارژی دیده اید که از عبارات 4 کاناله ، 5 کاناله ( 5 Channel ) و یا اختصارا 5 CH استفاده میکنند. این کانال ها به معنی تعداد کارهای منحصر به فردی میباشد که اسباب بازی قادر به انجام آن است . مثلا در ماشین کنترلی های 4 کاناله ، 4 کانال به معنای حرکت به جلو ، عقب ، چپ و راست میباشد . یا اینکه اگر ماشین کنترلی 5 کاناله باشد علاوه بر آن حرکات خود در آن هم با کنترلر باز و بسته میشود. یا مثلا ماشین های کنترلی 12 کاناله به دوازده جهت مختلف به صورت مجزا حرکت میکنند. ربات ها و عروسک های کنترلی شارژی هم معمولا بین 4 تا 10 کانال دارند.

برای اسباب بازی های کنترلی پروازی مثلا هلیکوپتر ها 3 کاناله و 3.5 کاناله در اسباب بازی وجود دارد که 3 کاناله به معنای اوج گرفتن و پایین آمدن و به چپ و راست رفتن است و 3.5 کانال علاوه بر این ها یک چیپ مخصوص به نام جایرو Gyro برای حفظ تعادل هم دارد که بخاطر آن چیپ به آنها 3.5 کاناله میگویند . کوادکوپتر و پهباد ها  معمولا 6 کانال بوده . در کوادکوپتر و پهباد ها چهار موتور وجود داشته و هر موتور نیم 0.5 جایرو Gyro برای حفظ تعادل پهباد دارند که مجموع آن ها به 6 کانال میرسد . چهار موتور برابر چهار کانال و هر موتور نیم کانال برای چیپ جایرو Gyro . 

 

چرا اسباب بازی کنترلی شارژی بخریم

کنترل کردن و در اختیار داشتن وسایل مختلف از دیرباز برای همه انسان ها جالب بوده و اینکار برای کودکان و نوجوانان که تازه با محیط اطراف آشنا میشوند اهمیت بیشتری دارد . خرید اسباب بازی کنترلی برای کودکان و نوجوانان باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و خلاقیت آنها شده و به آنها اجازه کشف ناشناخته ها را میدهد . علاوه بر این اسباب بازی های کنترلی باعث افزایش قدرت تمرکز و دقت کودکان و نوجوانان میشود چرا که بسیار از این اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی ، باعث افزایش دقت کودکان و نوجوانان در کنترل وسیله خود را دارند. استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی به کودکان و نوجوانان صبرکردن را هم آموزش داده و عبور از موانع مانند کنترل کردن وسایل مختلف را هم میتوان از این طریق به کودکان و نوجوانان آموزش داد .

در فروشگاه ما انواع اسباب بازی های کنترلی شارژی دخترانه و پسرانه با بشترین تنوع و ارزانترین قیمت وجود دارد . از سری های پسرانه میتوان به ماشین های کنترلی آفرود و سرعتی و معمولی ، ربات های کنترلی پیشرفته ، پهباد و کوادکوپتر و در سری های دخترانه میتوان به عروسک های مختلف کنترلی شارژی و حیوانات متنوع کنترلی شارژی نام برد.

 

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

Su long 00005
2 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
34
ارتفاع (به سانتی متر)
25
عمق (به سانتی متر)
7
تعداد قطعات
80
مقیاس
1:18
مدت زمان استفاده (به دقیقه)
15 الی 25
مدت زمان شارژ (به دقیقه)
60 الی 180
برد کنترلر (به متر)
10 الی 20
سرعت ( کیلومتر بر ساعت )
8

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند