دستکش تیرپرتاب کن شارژی مرد آهنی Iron-Man
  • دستکش تیرپرتاب کن شارژی مرد آهنی Iron-Man
  • دستکش تیرپرتاب کن شارژی مرد آهنی Iron-Man
  • دستکش تیرپرتاب کن شارژی مرد آهنی Iron-Man
  • دستکش تیرپرتاب کن شارژی مرد آهنی Iron-Man

دستکش تیرپرتاب کن شارژی مرد آهنی Iron-Man

2 امتیاز
930,000 تومان
بدون مالیات

دستکش مرد آهنی Iron-Man تیرپرتاب کن شارژی موزیکال

از سری اسباب بازی های نقش آفرینی بسیار جذاب و خاص ، دستکش تیرپرتاب کن ژله ای مرد آهنی Iron-Man به همراه باتری شارژی و شارژر USB ، عینک و بسته های تیر ژله ای و مخزن تیر ، موزیکال چراغدار

تعداد
موجود
(2 رای)

دستکش مرد آهنی Iron-Man موزیکال بزرگ

از سری اسباب بازی های نقش آفرینی و بسیار جالب برای بچه ها ، دستکش مرد آهنی Iron-Man تیرپرتاب کن شارژی موزیکال چراغدار بزرگ میباشد . این محصول بسیار بزرگ بوده و در دست جا میشود . این دستکش شارژی بوده و نیازی به باتری ندارد . این محصول درون دست کودک قرار گرفته و با دقیقا مانند دستکش شخصیت مرد آهنی Iron-Man با ریختن تیر ژله ای درون مخزن آن تیراندازی میکند.

برد تیرهای این محصول تا 10 متر نیز بوده و برخلاف مدلهای رایج در بازار اصلی بوده و بل باتری شارژی کار میکند. همزمان با تیراندازی این محصول موزیک و چراغ زده که بسیار جذاب میباشد . محتویات درون بسته این محصول شامل باتری شارژی ، شارژر USB با قابلیت شارژ ایمن ، عینک شیشه ای ،  2 بسته تیرهای ژله ای و مخزن نارنجکی جای تیر میباشد.

 

فواید اسباب بازی های نقش آفرینی

نقش آفرینی Role-Playing به آن دسته از اسباب بازی ها گفته میشود که در آن کودک خود را عینا در شرایط مشابهی میبیند ، مثلا کودک خود را در وضعیت آتشنشانی میبیند و با پوشیدن لباس آنها این حس به او القا میشود. اسباب بازی های نقش آفرینی جنبه آموزشی بالایی داشته و در موارد بسیاری به عنوان وسیله کمک آموزشی برای کودکان استفاده میشود. این مدل اسباب بازی ها در طیف وسیعی به بازار عرضه شده اند.  

در اسباب بازی های نقش آفرینی کودک با همزات پنداری با وسیله در دست داشته خود را در اون موقعیت در نظر میگیرد و این نوع اسباب بازی ها در انواع مختلف میتواند باعث شکوفا شدن استعدادهای نهان کودکان شود و کودک با استفاده از هر وسیله بخش تازه ای از استعداد را در مقابل خود داشته باشد و به شکوفایی آن کمک کند.

اسباب بازی های نقش آفرینی شامل لباس های شخصیتی دنیای قهرمانان و کمکی های مارول Marvel و دی سی DC ، لباس های دخترانه پرنسسی دیزنی Disney و کارتونی مانند شخصیت های السا و آنا در فیلم فروزن Frozen یا دختر کفشدوزکی و انواع لباس های های کارتونی شخضیت ها مانند بن تن Ben 10 ، بتمن Batman ، هالک Hulk ، سوپرمن Superman ، مرد آهنی Iron Man ، مرد عنکبوتی Spider man ، زورو Zoro و سگ های نگهبان Patrol Paw میباشد که در این ست لباس ها ماسک و سری کامل لباس شخصیت ها وجود دارد . علاوه بر این از سایر اسباب بازی های نقش آفرینی میتوان به ارگ و گیتار و سایر ادوات موسیقی که برای بالا بردن درک موسیقیایی کودکان بسیار مناسب بوده ، لوازم پزشکی یا دکتری برای آگاهی بیشتر از این مشاغل و لوازم آنان و ابزار مهندسی که کودک با بازی کردن با آنان خود را در نقش های مهارتی قرار میدهد ، اشاره کرد که به آنها کمک زیادی در یافتن استعداد و خلاقیت در دنیای واقعی میکند.

Iron-Man Knuckles
4 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
38
ارتفاع (به سانتی متر)
15
عمق (به سانتی متر)
12
مدت زمان استفاده (به دقیقه)
20 الی 25
مدت زمان شارژ (به دقیقه)
60 الی 120

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند