لگو بزرگ فیگوری فلش Flash با اسکیت
  • لگو بزرگ فیگوری فلش Flash با اسکیت

لگو بزرگ فیگوری فلش Flash با اسکیت

0 امتیاز
100,000 تومان
بدون مالیات

لگو بزرگ فیگوری فلش Flash با اسکیت

از سری ابر قهرمانان Super Heroes کمیک دیسی DC ، لگو فیگوری بزرگ فلش Flash به همراه تفنگ و اسکیت از برند اسپیس بیبی Space Baby با کیفیت بالا و اجزای متحرک و کلاه جداشونده

تعداد
ناموجود
(0 رای)

لگو فلش Flash بزرگ فیگوری با اسکیت و تفنگ

از سری لگوهای دنیای ابر قهرمانان Super Heroes کمیک دیسی DC و برند اسپیس بیبی Space Baby ، لگو بزرگ فیگوری فلش Flash به همراه تفنگ و اسکیت متحرک میباشد . این لگو بزرگ بوده و کلاه فلش Flash در آن باز و بسته میشود و اسکیت آن متحرک بوده و تفنگ این شخصیت نیز در دستان آن قرار میگیرد.

 

درباره فلش Flash

فلش Flash یکی از قهرمانان کمیک های دی سی DC میباشد که توسط گاردنر فاکس  Gardner Fox و  هری لمپرت Harry Lampert در سال 1940 میلادی ( 1319 شمسی ) خلق شد . فلش Flash در چندین دوره توسط چندین نفر به صورت موروثی یا غیرموروثی عوض شده. شخصیت های زیادی فلش Flash شده اند ولی معروفترین آنان بری آلن Barry Allen میباشد . فلش Flash توانایی دویدن با سرعت ماورای نور دارد و همچنین قدرت تفکر و تصمیم گیری این شخصیت نیز به همان اندازه سریع است . دشمن اصلی فلش Flash خود او است زمانی که تلاش داشت که زمان را بشکند و به عقب برگردد تا بتواند خانواده اش را از تصادف نجات دهد. اما نجات دادن والدینش باعث شد فلش Flash آن جهانی که والدینش در آن زنده اند شخصیتی شرور بشود . این شخصیت فلش معکوس Reverse Flash نام دارد و دشمن اصلی فلش Flash در تمامی زمان ها دنیاها میباشد . فلش Flash از اعضای اصلی لیگ عدالت Justice League میباشد که در فیلم لیگ عدالت Justice League به کارگردانی جاس ویدون بوده مه شخصیت فلش Flash با بازی ازرا میلر Ezra Matthew Miller حضور داشت. دوستان فلش Flash شامل بتمن Batman ، سوپرمن Superman ، زن شگفت انگیز Wonder Woman ، سایبورگ Cyborg و آکوامن Aquaman میباشند که در بیشتر سری کمیک های لیگ عدالت Justice League این چند شخصیت باهم برای نجات دنیا تلاش میکنند. 

 

فلش Flash و دنیای لگو ها

فلش Flash بیشتر در سری های لگویی ابر قهرمانان Supreme Heroes ، لیگ عدالت Justice League ، مدافعین عدالت Justice Guard از سری لگوهای دنیای دی سی DC حضور دارد که بیشتر این لگو ها در برند بلا Bela و جی سی JISI به بازار عرضه شده اند . از فلش در لگو های بزرگ و تجمیعی تا لگوهای مینی فیگور و کوچک استفاده شده است که که در هرکدام سلاح یا وسیله خاص خودش را دارد و طرفداران فلش Flash میتوانند انواع این سری لگو ها را در فروشگاه ما ببینند.

 

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

Flash Glass-Like

مشخصات

طول (به سانتی متر)
13
ارتفاع (به سانتی متر)
11
عمق (به سانتی متر)
3

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند