لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man با بال پروازی بزرگ
  • لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man با بال پروازی بزرگ
  • لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man با بال پروازی بزرگ

لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man با بال پروازی بزرگ

0 امتیاز
65,000 تومان
بدون مالیات

لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man مدل اس ایکس SX902-2

از سری لگوهای ابر قهرمانان Super Heroes کمیک مارول Marvel ، لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man با بال پروازی بزرگ مدل اس ایکس SX902-2 برند اس استار SStar با کلاه جداگانه شخصیت

تعداد
موجود
(0 رای)

لگو آدمکی اس ایکس SX902-2 مرد آهنی Iron Man

از سری لگوهای برند اس استار SStar و سری ابر قهرمانان Super Heroes ، لگو آدمکی مرد آهنی Iron Man با بال پروازی بزرگ مدل اس ایکس SX902-2 میباشد . در این لگو علاوه بر مینی فیگور شخصیت مرد آهنی Iron Man ، بال بزرگی بر روی لگو وجود داشته که برروی آن قابل نصب است . این لگو از سری لگوهای کمیک مارول Marvel میباشد.

 

درباره مردآهنی Iron man

محبوبترین شخصیت دهه اخیر دنیای کمیکی مارول Marvel که عمده شهرت خودش رو به خاطر بازی در فیلم های مجموعه انتقام جویان اونجرز Avengers با بازی رابرت داونی جونیور Robert Downey JR. اونجرز کسب کرده و خالق این شخصیت استن لی Stan Lee ، لری لیبر Larry Lieber و دان هک Don Heck بوده اند که این شخصیت ابتدا در سری کمیک های مارول Marvel سال 1963 میلادی  (1342 شمسی) خلق شد و داستان او درباره تونی استارک Tony Stark ، مردی متمول و ثروتمند بود که به صورت خاندانی ثروتمند بودند و در کار تولید سلاح و دفاع بوده اند. پدر و مادر او در تصادفی کشته شده و تونی که پسری نخبه بود به دانشگاه MIT هاروارد میرود و در آنجا مهندسی و فیزیک میخواند. پس از سالها گروهکی به رهبری ونگ-چو  Wong-Chu سر راه او مین گذاشته و او را  گروگان میگیرند و از او تقاضای ساخت سلاح های مرگبار را میدهند. تونی که ترکش های انفجار در بدنش به سمت قلبش حرکت میکند، با کمک هم زندانی خود هو ینسن یک دستگاه مغناطیسی را درست میکند که ترکش ها را از قلب تونی دور میکند. سپس این دو با همکاری هم لباسی آهنی Iron Suit را درست میکنند که قابلیت پرواز و در عین حال حمل سلاح را دارد. هم زندانی تونی در حین فرار در راه نجات دادن تونی کشته میشود و مرد آهنی Iron man برای انتقام مرگ او در خانه نسخه بهتری از لباس را درست کرده و خود را مردآهنی Iron man میکند و شخصیت تونی استارک Tony Stark را در زیر لباس مردآهنی Iron man مخفی میکند. مردآهنی Iron man برای زنده ماندن همیشه میبایست لباس آهنی را بر تن کند. مردآهنی Iron man همچنین بنیانگذار گروه شیلد Shield و انتقام جویان اونجرز Avengers با همکاری نیک فیوری Nick Fury میباشد. 

دوستان و دشمنان مرد آهنی

تقریبا در بین قهرمانان و ضدقهرمانان دنیای مارول Marvel کسی نیست که با مردآهنی Iron man در کمیک ها برخوردی نداشته باشد، و با این حال ما در اینجا دوستان و دشمنان اصلی مردآهنی Iron man  را معرفی میکنیم. از دوستان اصلی مردآهنی Iron man میتوان به ثور Thor، مرد عنکبوتی Spider-man ، ماشین جنگی وارماشین Warmachine ، بیوه سیاه Black Widow که در ابتدا بخاطر حضور در گروه های کمونیستی دشمن سرسخت مردآهنی Ironman بود، مردمورچه ای Ant-man ، ویژن Vision ، اسکارلت ویچ جادوگر سرخ Scarlet Witch ، کوئیک سیلور Quicksilver ، گامورا Gamora ، استارلورد Starlord ، راکت راکون  Rocket Racoon ، گروت Groot ، کاپیتان آمریکا Capitan America، هاکای شاهین چشم Hawkeye ، دکتر استرنج Doctor Strange و بسیاری شخصیت دیگر. دشمنان اصلی مرد آهنی Iron man نیز شامل تانوس Thanos ، اولترون Ultron ، چیتاوری Chitauri ، آرسنال Arsenal و ... میباشند. 

مردآهنی Ironman و دنیای لگوها

در دنیای لگو مرد آهنی Iron man در چندین سری اونجرز انتقام جویان Avengers و Heroes Assemble و Heroes gathering حضور دارد. لگوهای مردآهنی Iron man از تنوع زیادی برخوردار هستند. مینی فیگور ها و لگوهای آدمکی این شخصیت در چندین لباس و فرم و شکل در لگوهای تکی مینی فیگوری و لگوهای قطعه بالا استفاده میشوند. اکثر لگو های این شخصیت در فروشگاه اینترنتی راحت خرید موجود میباشد و جهت اطلاع از جدیدترین لگوهای این محصول میتوانید در اینجا باخبر شوید.

 

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

SX902-2
6 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
8
ارتفاع (به سانتی متر)
11
عمق (به سانتی متر)
4

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند