لگو آدمکی هاکای Hawkeye شاهین چشم با جت پک
  • لگو آدمکی هاکای Hawkeye شاهین چشم با جت پک
  • لگو آدمکی هاکای Hawkeye شاهین چشم با جت پک

لگو آدمکی هاکای Hawkeye شاهین چشم با جت پک

2 امتیاز
65,000 تومان
بدون مالیات

لگو هاکای Hawkeye شاهین چشم مدل SX905-6

از سری لگوهای برند معتبر اس استار Sstar ، لگو مینی فیگور هاکای Hawkeye شاهین چشم مدل اس ایکس SX905-6 با جت پک از سری ابرقهرمانان Super Heroes کمیک مارول Marvel

تعداد
موجود
(2 رای)

لگو هاکای Hawkeye شاهین چشم با جت پک

از سری لگوهای برند اس استار Sstar ، لگو های سری ابرقهرمانان Super Heroes میباشد . لگو مینی فیگور هاکای Hawkeye شاهین چشم با جت پک مدل اس ایکس SX905-6 میباشد که شامل یک مینی فیگور به همراه جت پک داشته که سوار بر مینی فیگور میباشد . این لگو از سری کمیک مارول Marvel میباشد.

 

درباره هاکای شاهین چشم Hawkeye

هاکای شاهین چشم Hawkeye توسط استن لی Stan Lee و  دان هک Don Heck در سال 1964 میلادی ( 1343 شمسی ) خلق شد . برخلاف سایر شخصیت های دنیای کمیکی مارول Marvel که قدرت ها فراطبیعی دارند هاکای شاهین چشم Hawkeye قدرتهای انسانی دارد . هاکای شاهین چشم Hawkeye یک شخص حرفه ای با استفاده از تیروکمان میباشد که تقریبا هیچکدام از تیرهای او خطا نمیرود . مانند دیگر شخصیت های دنیای ابرقهرمانی هاکای شاهین چشم Hawkeye لقب او بوده و اسم اصلی او کلینت بارتون Clint Barton میباشد والدین خودش را در کودکی در اثر تصادف از دست میدهد. او به همراه برادرش بارنی بارتون Barney Barton به یتیم خانه منتقل میشوند.

این دو کودکی خود را در یتیم خانه میگذرانند و هر دو مهارت های ویژه ای در تیراندازی دارند و در دوران جوانی با استفاده از همین مهارت مورد توجه یک سیرک دار به نام شمشیرزن Swordsman میشود. شمشیر زن Swordsman به او و برادرش آموزش های ویژه تری میدهد و مهارت آنان را به شدت تقویت میکند. پس از مدتی کار در سیرک به همراه شمشیرزن Swordsman ، هاکای شاهین چشم Hawkeye متوجه میشود که شمشیرزن Swordsman از سیرک اختلاس و دزدی میکند. او قبل از افشای این ماجرا توسط شمشیرزن Swordsman مورد حمله قرار گرفته و به شدت زخمی و تا حد مرگ صدمه میبیند.

پس از این موضوع هاکای شاهین چشم Hawkeye با مرد آهنی Iron man آشنا میشود که و مرد آهنی Iron man الهام بخش میشود ، ولی بخاطر یک سوتفاهم و دزدی تحت تعقیب قرار میگیرد . او از روی ناچاری در حین فرار با بیوه سیاه Black Widow آشنا میشود که به او در قبال کمک قول پاک شدن نامش را میدهد و در قبال یک کار . هاکای شاهین چشم Hawkeye در همین حین به بیوه سیاه Black Widow علاقه مند شده و بیوه سیاه Black Widow که عضو سازمان های جاسوسی شوروی میباشد از این موضوع سواستفاده کرده و در ماموریتی با کمک هاکای شاهین چشم Hawkeye یکی از تکنولوژی های  مرد آهنی Iron man را از کارخانه استارک میدزد.

پس از این اتفاق هاکای شاهین چشم Hawkeye گول خورده توسط مرد آهنی Iron man وارد گروه انتقام جویان اونجرز Avengers میشود و در آنجا به شدت مورد توجه کاپیتان آمریکا Capitan America قرار گرفته و در بسیاری از ماموریت ها به همراه کوییک سیلور Quicksilver و جادوگر سرخ اسکارلت ویچ Scarlet Witch موفق میشود و در آخر نیز برای قدردانی از اعمال قهرمانانه اش نام او را از لیست خلافکاران پاک میکنند.از قدرت های هاکای شاهین چشم Hawkeye میتوان به توانایی بالا او در تیراندازی و سرعت واکنش بالا و مهارت بالا در شمشیرزنی و تیراندازی اشاره کرد.

 

هاکای شاهین چشم Hawkeye و حضورش در دنیای لگویی

هاکای شاهین چشم Hawkeye تقریبا در تمامی سری های لگویی انتقام جویان اونجرز Avengers مانند بازگشت قهرمانان Super Heroes ، Heroes Assemble ابرقهرمانان و Heroes Gathering حضور دارد که در برندهای مختلف مانند دکول Decool، اس وای SY و دی ال پی DLP به صورت تکی آدمک لگویی و مینی فیگور یا سفینه و یا بزرگتر و در قطعات بالا موجود است. اکثر علاقه مندان دنیای لگو میتوانند شخصیت هاکای شاهین چشم Hawkeye را در انواع و اقسام از فروشگاه ما خریداری نمایند.

 

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

SX902-6
5 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
8
ارتفاع (به سانتی متر)
11
عمق (به سانتی متر)
4

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند