لگو واندر وومن Wonder Woman دکول Deccol 0211
  • لگو واندر وومن Wonder Woman دکول Deccol 0211
  • لگو واندر وومن Wonder Woman دکول Deccol 0211

لگو واندر وومن Wonder Woman دکول Deccol 0211

0 امتیاز
70,000 تومان
بدون مالیات

لگو دکول Deccol 0211 واندر وومن Wonder Woman

از سری لگوهای کمیک دیسی DC و سری ابر قهرمانان Super Heroes ، لگو شخصیت واندر وومن Wonder Woman مدل دکول Deccol 0211 به همراه شمشیر ، استند لگویی و کارت بازی

تعداد
موجود
(0 رای)

لگو آدمکی واندر وومن Wonder Woman با شمشیر

از سری لگوهای برند معتبر دکول Decool ، لگو آدمکی واندر وومن Wonder Woman مدل دکول Deccol 0211 میباشد . شخصیت واندر وومن Wonder Woman که به زن شگفت انگیز نیز شهرت دارد در این لگو از سری ابر قهرمانان Super Heroes کمیک دیسی DC ، علاوه بر مینی فیگور شخصیت واندر وومن Wonder Woman ، شمشیر ، استند لگویی و کارت بازی این شخصیت نیز وجود دارد.

 

درباره واندرومن زن شگفت انگیز Wonder Woman

زن شگفت انگیز Wonder Woman از قهرمانان زن دنیای کمیکی دیسی DC میباشد که توسط روانشناس ویلیام مولتون مارستون William Moulton Marston و هنری پیتر Harry G. Peter در سال 1941 میلادی ( 1320 ) ساخته شد و هدف بوجود آوردن این شخصیت جنبش های فمنیستی و قدرت دادن به زنان در آن زمان بود. واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman که نام زمینی او دایانا پرنس میباشد فرزند زئوس و هیپولیتا میباشد که این خدایان واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman را به مکانی با تکنولوژی های فرابشری و قدرت های عجیب به نام آمازون Amazon میفرستند. واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman در آنجا توسط دو خاله خود به نامهای آنتیوپ Antiope و منالیپه Menalippe آموزش داده میشود تا در آنجا در آینده شاهزاده شود. 

عمده شهرت واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman بخاطر حضور در چند فیلم اخیر با حضور گل گدوت Gal Gadot میباشد که بعدها حضور او در سریال های و فیلم های دیگر منجر شد . قدرت های زن شگفت انگیز Wonder Woman در سلاح هایی خلاصه میشود که توسط خدایان برای شاهزادگی به او داده شده است . طناب حقیقت ، دستبندهای تخریب ناپذیر و تاج او از سری سلاح های قدرتمند واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman میباشند که بعدا شمشیر و سپر نیز به آنها اضافه میشود. واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman سرعت و دقت بالایی دارد و توانایی پرواز کردن دارد و تقریبا از موجودان فناناپذیر دنیای کمیکی دیسی DC میباشد. 

 

واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman و لگو 

واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman در  انواع و اقسام شامل لگو های بزرگ و آدمکی و مینی فیگور حضور داشته و بخاطر حضور پررنگش در فیلم لیگ عدالت Justice League به چهره شاخص محبوبی در سری لگو های کمیک دیسی DC شده است. برند های بلا Bela  و جی سی JISI بیشتر به ساخت این شخصیت و لگو های آن پرداخته اند . واندروومن زن شگفت انگیز Wonder Woman در سری های لگویی دنیای لیگ عدالت Justice League ، مدافعین عدالت Justice Guard و قهرمان بزرگ Supreme Hero حضور دارد که از این شخصیت مینی فیگور و لگو های قطعه بالای زیادی در فروشگاه ما موجود است .

 

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

Decool 0211
1 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
8
ارتفاع (به سانتی متر)
11
عمق (به سانتی متر)
4

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند