موتور کنترلی شارژی فضایی OZ
  • موتور کنترلی شارژی فضایی OZ
  • موتور کنترلی شارژی فضایی OZ
  • موتور کنترلی شارژی فضایی OZ

موتور کنترلی شارژی فضایی OZ

0 امتیاز
700,000 تومان
بدون مالیات

موتور OZ کنترلی شارژی سه چرخ

از سری وسایل هدایت شونده جالب ، موتور فضایی کنترلی شارژی OZ در مقیاس بزرگ 1:16 چراغدار و قابل حرکت در تمامی جهات با شارژر USB و باتری شارژ شونده و ریموت کنترلر خوش دست

رنگ
تعداد
موجود
(0 رای)

موتور کنترلی شارژی فضای OZ سه چرخ

از سری وسایل کنترلی شارژی جدید در دنیای اسباب بازی ، موتور های کنترلی شارژی است . موتور کنترلی شارژی فضایی OZ از سری فیلم های ترون TRON بوده که در مقیاس 1:16 بزرگ میباشد . بدنه این موتور کنترلی شارژی از پلاستیک فشرده ABS بوده و بسیار محکم میباشد و در برابر ضربات عملکرد عالی دارد.

این موتور به تمامی جهات حرکت داشته و چراغدار بوده که برای استفاده در شب مناسب میباشد . موتور کنترلی شارژی 3 چرخ OZ برای استفاده در محیط های صاف و تخت مناسب بوده و بر روی سطوحی مانند فرش و موکت ضعیفتر عمل میکند و سرعت آن کم میشود. محتویات درون بسته این موتور شامل شارژر USB با قابلیت شارژ ایمن ، باتری شارژی لیتیومی 3.7 ولتی و  ریموت کنترلر خوش دست میباشد . 

 

مقیاس Scale چیست و به چه معناست

مقیاس یا Scale به مقدار اندازه یک جسم به نسبت اندازه واقعی آن گفته میشود. در اکثر اسباب بازی های کنترلی شارژی و ماشین های کنترلی شارژی و ماکت های فلزی عبارتی رو کارتن این محصولات دیده میشود مثلا 1:14 ، 1:16 و یا 1:64 که این عبارات همان مقیاس Scale بدین معناست که اندازه اسباب بازی در مقایسه به مدل واقعی چند برابر است . مثلا اگر اسباب بازی مقیاس 1:12 است یعنی اینکه نسبت به مدل واقعی دوازده برابر کوچکتر است . شما اگر یک ماشین فراری Ferrari را در نظر بگیرید و ماکت آن برای مثال 1:12 باشد یعنی اینکه ماکت دوازده برابر نسبت به مدل فراری واقعی کوچکتر است.

برای درک راحتتر این موضوع باید گفت هر چقدر مقدار عدد بعد از 1 کوچکتر باشد ماکت یا اسباب بازی کنترلی بزرگتر میباشد . مثلا یک ماشین 1:14 از یک ماشین 1:28 بزرگتر است یا یک ماشین  اسباب بازی 1:36 از یک اسباب بازی ماشین 1:14 کوچکتر میباشد.

 

کانال در اسباب بازی های کنترلی به چه معناست

دانشتن اینکه اسبا ب بازی کنترلی ما چند کانال دارد کمک خاصی به ما میکند. قطعا بر روی کارتن اسباب بازی های کنترلی شارژی دیده اید که از عبارات 4 کاناله ، 5 کاناله ( 5 Channel ) و یا اختصارا 5 CH استفاده میکنند. این کانال ها به معنی تعداد کارهای منحصر به فردی میباشد که اسباب بازی قادر به انجام آن است . مثلا در ماشین کنترلی های 4 کاناله ، 4 کانال به معنای حرکت به جلو ، عقب ، چپ و راست میباشد . یا اینکه اگر ماشین کنترلی 5 کاناله باشد علاوه بر آن حرکات خود در آن هم با کنترلر باز و بسته میشود. یا مثلا ماشین های کنترلی 12 کاناله به دوازده جهت مختلف به صورت مجزا حرکت میکنند. ربات ها و عروسک های کنترلی شارژی هم معمولا بین 4 تا 10 کانال دارند.

برای اسباب بازی های کنترلی پروازی مثلا هلیکوپتر ها 3 کاناله و 3.5 کاناله در اسباب بازی وجود دارد که 3 کاناله به معنای اوج گرفتن و پایین آمدن و به چپ و راست رفتن است و 3.5 کانال علاوه بر این ها یک چیپ مخصوص به نام جایرو Gyro برای حفظ تعادل هم دارد که بخاطر آن چیپ به آنها 3.5 کاناله میگویند . کوادکوپتر و پهباد ها  معمولا 6 کانال بوده . در کوادکوپتر و پهباد ها چهار موتور وجود داشته و هر موتور نیم 0.5 جایرو Gyro برای حفظ تعادل پهباد دارند که مجموع آن ها به 6 کانال میرسد . چهار موتور برابر چهار کانال و هر موتور نیم کانال برای چیپ جایرو Gyro . 

 

چرا اسباب بازی کنترلی شارژی بخریم

کنترل کردن و در اختیار داشتن وسایل مختلف از دیرباز برای همه انسان ها جالب بوده و اینکار برای کودکان و نوجوانان که تازه با محیط اطراف آشنا میشوند اهمیت بیشتری دارد . خرید اسباب بازی کنترلی برای کودکان و نوجوانان باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و خلاقیت آنها شده و به آنها اجازه کشف ناشناخته ها را میدهد . علاوه بر این اسباب بازی های کنترلی باعث افزایش قدرت تمرکز و دقت کودکان و نوجوانان میشود چرا که بسیار از این اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی ، باعث افزایش دقت کودکان و نوجوانان در کنترل وسیله خود را دارند. استفاده از اسباب بازی های کنترلی شارژی به کودکان و نوجوانان صبرکردن را هم آموزش داده و عبور از موانع مانند کنترل کردن وسایل مختلف را هم میتوان از این طریق به کودکان و نوجوانان آموزش داد .

در فروشگاه ما انواع اسباب بازی های کنترلی شارژی دخترانه و پسرانه با بشترین تنوع و ارزانترین قیمت وجود دارد . از سری های پسرانه میتوان به ماشین های کنترلی آفرود و سرعتی و معمولی ، ربات های کنترلی پیشرفته ، پهباد و کوادکوپتر و در سری های دخترانه میتوان به عروسک های مختلف کنترلی شارژی و حیوانات متنوع کنترلی شارژی نام برد.

Xmotor Tricycle OZ
1 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
31
ارتفاع (به سانتی متر)
14
عمق (به سانتی متر)
14
مقیاس
1:16
مدت زمان استفاده (به دقیقه)
10 الی 15
مدت زمان شارژ (به دقیقه)
90 الی 180
برد کنترلر (به متر)
10
سرعت ( کیلومتر بر ساعت )
8

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند