تفنگ کلت تمام فلزی ساچمه ای مدل C17A
  • تفنگ کلت تمام فلزی ساچمه ای مدل C17A
  • تفنگ کلت تمام فلزی ساچمه ای مدل C17A
  • تفنگ کلت تمام فلزی ساچمه ای مدل C17A

تفنگ کلت تمام فلزی ساچمه ای مدل C17A

2 امتیاز
2,100,000 تومان
بدون مالیات

کلت تمام فلزی ساچمه ای C17A

از سری تفنگ های ایرسافت Airsoft و آهنی ، کلت تمام فلزی ساچمه ای C17A با خشاب و بدنه تمام فلزی با برد تقریبی 20 متر با ساچمه 6 میلی متری و طراحی زیبا و منحصر به فرد

تعداد
موجود
(2 رای)

تفنگ تمام فلزی ساچمه ای کلت مدل C17A

از سری تفنگ های بزرگ و با کیفیت مدل ایرسافت Airsoft برند جدید C17A میباشد . این تفنگ تمام فلزی بوده و خشاب و بدنه و سایر اجزای آن کاملا فلزی میباشد . تفنگ کلت تمام فلزی ساچمه ای C17A ساچمه 6 میلی متری خورده که درون خشاب قرار گرفته و با کشیدن گلنگدن اسلحه مسلح شده و تیر شلیک میکند . این تفنگ برد تقریبی 20 متری داشته و تیر شلیک میکند.

 

چرا اسباب بازی های تفنگ و  مبارزه ای

بسیاری از والدین با شنیدن اینکه فرزند آنان علاقه به اسباب بازی های مبارزه ای داشته و مشتاق به خرید این مدل اسباب بازی هایی مثل تفنگ و شمشیر و تیروکمان هستند ، ابراز نگرانی میکنند. والدیت بر خلاف نگران خشونت این مدل محصولات بوده ، این در حالی است که اکثر محققان خرید این مدل اسباب بازی ها را نه تنها عامل خشونت بیشتر برای کودکان نمیدانند ، بلکه این شکل اسباب بازی ها باعث تخلیه انرژی آنان و افزایش تحرک جسمانی و حرکتی آنان میباشد.

از منظر روانشناسی خرید اسباب بازی های مبارزه ای باعث افزایش دقت کودکان و علاقه مندی آنان به ورزش و فعالیت بدنی میشود . در اصل اسباب بازی های تفنگی و مبارزه ای محرکی برای کشف استعداد کودک در ورزش های مختلف میباشد . زیرا بیشتر محصولات مبارزه ای باعث باز شدن دریچه های مخفی ذهن کودک در فعالیت های ورزشی میباشد.

از سری محصولات تفنگ و مبارزه ای فروشگاه اینترنتی راحت خرید میتوان به انواع تفنگ های فلزی ساچمه ای ، تفنگ های تمام فلزی ترقه ای اسپانیایی در برندهای دیال DYAL و گانهر Gonher با یهترین کیفیت و دفترچه دار ، تفنگ های تیر ابری و تیر ژله ای پرتاب کن دخترانه و پسرانه ، تیروکمان ، شمشیر و سپر پلاستیکی در قالب ست های مبارزه ای ، تفنگ های تبدیل شونده ترنسفورمرز Transformers اشاره کرد.

C17.A
5 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
22
ارتفاع (به سانتی متر)
15
عمق (به سانتی متر)
4

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند