رولور پلاستیکی پوکه پران مدل پیتون Python 357
  • رولور پلاستیکی پوکه پران مدل پیتون Python 357
  • رولور پلاستیکی پوکه پران مدل پیتون Python 357
  • رولور پلاستیکی پوکه پران مدل پیتون Python 357

رولور پلاستیکی پوکه پران مدل پیتون Python 357

23 امتیاز
500,000 تومان
بدون مالیات

تفنگ رولور پیتون Python 357 لانگ کای Long Cai

از سری تفنگ های آموزشی کودکان و برند لانگ کای Long Cai ، رولور پلاستیکی پوکه پران مدل پیتون Python 357 به همراه گلوله اسفنجی و فشنگ در دو سری لوله کوتاه و بلند با پرتاب بالا

مدل انتخابی
تعداد
موجود
(23 رای)

رولور پوکه پران لانگ کای Long Kai مدل پیتون Python 357

از سری تفنگهای بسیار زیبا و باکیفیت برند لانگ کای Long Kai تفنگ های رولور آموزشی میباشد . این تفنگ های برای تمرین تیراندازی بی خطر کودکان مناسب بوده . این تفنگ ها رولور پوکه پران پلاستیکی مدل پیتون Python 357 میباشند که فشنگ و گلوله اسفنجی داشته و برد پرتابی آنان تا 5 متر نیز میرسد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و و با توجه به قییمت آن بسیار مقرون به صرفه میباشد . بعضی اتصالات این تفنگ ها فلزی میباشد.

 

چرا اسباب بازی های تفنگ و  مبارزه ای

بسیاری از والدین با شنیدن اینکه فرزند آنان علاقه به اسباب بازی های مبارزه ای داشته و مشتاق به خرید این مدل اسباب بازی هایی مثل تفنگ و شمشیر و تیروکمان هستند ، ابراز نگرانی میکنند. والدین بر خلاف نگران خشونت این مدل محصولات بوده ، این در حالی است که اکثر محققان خرید این مدل اسباب بازی ها را نه تنها عامل خشونت بیشتر برای کودکان نمیدانند ، بلکه این شکل اسباب بازی ها باعث تخلیه انرژی آنان و افزایش تحرک جسمانی و حرکتی آنان میباشد.

از منظر روانشناسی خرید اسباب بازی های مبارزه ای باعث افزایش دقت کودکان و علاقه مندی آنان به ورزش و فعالیت بدنی میشود . در اصل اسباب بازی های تفنگی و مبارزه ای محرکی برای کشف استعداد کودک در ورزش های مختلف میباشد . زیرا بیشتر محصولات مبارزه ای باعث باز شدن دریچه های مخفی ذهن کودک در فعالیت های ورزشی میباشد.

از سری محصولات تفنگ و مبارزه ای فروشگاه اینترنتی راحت خرید میتوان به انواع تفنگ های فلزی ساچمه ای ، تفنگ های تمام فلزی ترقه ای اسپانیایی در برندهای دیال DYAL و گانهر Gonher با یهترین کیفیت و دفترچه دار ، تفنگ های تیر ابری و تیر ژله ای پرتاب کن دخترانه و پسرانه ، تیروکمان ، شمشیر و سپر پلاستیکی در قالب ست های مبارزه ای ، تفنگ های تبدیل شونده ترنسفورمرز Transformers اشاره کرد.

Plastic Python 357
3 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
25 لوله کوتاه
31 لوله بلند
ارتفاع (به سانتی متر)
18
عمق (به سانتی متر)
5

10 محصول دیگر در همین شاخه

person date_range 1402-12-23

جنس خشابش از چیه

پاسخ فروشگاه:

پلاستیک فشرده ABS

ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند