کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار
  • کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار
  • کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار
  • کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار
  • کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار

کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار

6 امتیاز
1,980,000 تومان
بدون مالیات

تفنگ کلت ساچمه ای فلزی خفه کن دار C20+

از سری تفنگ های ایرسافت Airsoft ، کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار طرح عقاب صحرا Desert Eagle به همراه خشاب ، ساچمه 6 میلی متری ، خفه کن پیچی با کشیدن گلنگدن و ماشه و برد تقریبی 20 متری

تعداد
موجود
(6 رای)

کلت ساچمه ای فلزی خفه کن دار C20+ ایرسافت Airsoft

از سری تفنگ های آهنی با کیفیت و خوش ساخت مدل ایرسافت Airsoft سری C این محصولات میباشد . کلت فلزی ساچمه ای C20+ خفه کن دار از این سری بوده که ساچمه 6 میلی متری خورده و برد تقریبی 20 متری دارد . کلت ساچمه ای C20+ خفه کن داشته که خفه کن آن پیچی بوده و بر روی تفنگ سوار میشود . این تفنگ برگرفته از مدل واقعی عقاب صحرا Desert Eagle میباشد که سلاحی بسییار معروف و زیبا میباشد. این محصول خشاب داشته و ضامن پشتی تفنگ نیز در این محصول وجود دارد.

 

چرا اسباب بازی های تفنگ و  مبارزه ای

بسیاری از والدین با شنیدن اینکه فرزند آنان علاقه به اسباب بازی های مبارزه ای داشته و مشتاق به خرید این مدل اسباب بازی هایی مثل تفنگ و شمشیر و تیروکمان هستند ، ابراز نگرانی میکنند. والدیت بر خلاف نگران خشونت این مدل محصولات بوده ، این در حالی است که اکثر محققان خرید این مدل اسباب بازی ها را نه تنها عامل خشونت بیشتر برای کودکان نمیدانند ، بلکه این شکل اسباب بازی ها باعث تخلیه انرژی آنان و افزایش تحرک جسمانی و حرکتی آنان میباشد.

از منظر روانشناسی خرید اسباب بازی های مبارزه ای باعث افزایش دقت کودکان و علاقه مندی آنان به ورزش و فعالیت بدنی میشود . در اصل اسباب بازی های تفنگی و مبارزه ای محرکی برای کشف استعداد کودک در ورزش های مختلف میباشد . زیرا بیشتر محصولات مبارزه ای باعث باز شدن دریچه های مخفی ذهن کودک در فعالیت های ورزشی میباشد.

از سری محصولات تفنگ و مبارزه ای فروشگاه اینترنتی راحت خرید میتوان به انواع تفنگ های فلزی ساچمه ای ، تفنگ های تمام فلزی ترقه ای اسپانیایی در برندهای دیال DYAL و گانهر Gonher با یهترین کیفیت و دفترچه دار ، تفنگ های تیر ابری و تیر ژله ای پرتاب کن دخترانه و پسرانه ، تیروکمان ، شمشیر و سپر پلاستیکی در قالب ست های مبارزه ای ، تفنگ های تبدیل شونده ترنسفورمرز Transformers اشاره کرد.

C20+
16 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
27
ارتفاع (به سانتی متر)
18
عمق (به سانتی متر)
5

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند