ارگ 61 کلید آموزشی فلش خور USB برقی مدل ام کیو MQ
  • ارگ 61 کلید آموزشی فلش خور USB برقی مدل ام کیو MQ
  • ارگ 61 کلید آموزشی فلش خور USB برقی مدل ام کیو MQ

ارگ 61 کلید آموزشی فلش خور USB برقی مدل ام کیو MQ

3 امتیاز
1,150,000 تومان
بدون مالیات

کیبورد آموزشی برقی فلش خور ام کیو MQ بزرگ 61 کلید

از سری اسباب بازی های نقش آفرینی ، ارگ کیبورد 61 کلید فلش خور USB بزرگ آموزشی برقی مدل ام کیو MQ با 61 کلاویه ، 16 تن ، 10 ریتم ، 8 پرکاشن ، افکت های صوتی ، ضبط و پخش ، میکروفون ، صفحه LED دیجیتال و کنترل صدا

تعداد
موجود
(3 رای)

ارگ برقی 61 کلید بزرگ مدل ام کیو MQ آموزشی

از سری اسباب بازی های بسیار خوش ساخت و با قابلیت های متعدد و فراوان ارگ 61 کلید برقی آموزشی فلش خور USB مدل ام کیو MQ میباشد. این ارگ بسیار خوش ساخت و جالب بوده و قابلیت های زیادی دارد که در پایین به تمامی آنان اشاره میشود .

بدنه آن از پلاسیتک فشرده ABS بوده و یک صفحه LED دیجیتال نیز برای اطلاع از وضعیت ارگ روی آن است. درون بسته این محصول یک عدد میکروفون و کابل تبدیل برق وجود دارد. این ارگ کاملا آموزشی بوده و برای آموزش ابتدایی نواخت های موسیقی مناسب است. کابل روی ارگ تبدیل بوده که قابلیت اتصال ارگ به برق شهری را دارد. بلندگو این محصول بزرگ بوده و صدای قابل توجه ای را ایجاد میکند. در پایین قابلیت های مختلف ارگ آمده است:

1- 61 کلید و کلاویه : در این ارگ 61 کلید و کلاویه مشخص وجود داشته که هر کدام نواخت مشخصی داشته و میتوان به صورت همزمان نیست از آن استفاده کرد.

2- 16 کلید تن Tones : در این ارگ آموزشی 16 کلید مختلف برای ایجاد تن های مختلف وجود داشته که همزمان با سایر کلاویه ها قابل پخش است .

3- 10 ریتم Rhythms مختلف : 10 کلید با 10 ریتم مختلف بر روی ارگ وجود داشته که هر ریتم نواخت کلاویه ها را عوض کرده و تعداد بیشماری نواخت جدید ایجاد میکند.

4- 8 پرکاشن Percussion : پرکاشن های مختلفی با 8 کلید وجود داشته که هرکدام صدای مشخصی از خود ایجاد کرده و نواخت های مختلفی را بوجود می آورند.

5- حالت دمو Demo : تعداد 8 آهنگ پیش فرض و دمو بر روی این ارگ وجود داشته که با زدن هرکدام آهنگ پخش شده و همزمان میتوان نواخت های دیگر را هم بر روی این آهنگ ها اجرا کرد.

6- حالت توقف Stop : این حالت دکمه توقف بوده و هر نواخت و وضعیتی باشد با زدن این دکمه متوقف میشود.

7- حالت ضبط و پخش : با زدن یک دکمه توامی نواخت های این ارگ ضبط شده و با زدن دکمه پخش آن پخش شده که قابلیت جالب توجهی میباشد.

8- پورت USB فلش : این ارگ یک پورت فلش USB داشته که با ریختن آهنگ روی آن و زدن فلش USB به ارگ آهنگ های موجود روی فلش شروع به پخش شدن کرده و میتوان با کنترل های روی ارگ آهنگ هارا کنترل کرد و تمامی قابلیت های بالا را میتوان همزمان با پخش آهنگ مورد نظر انجام داد.

9- کنترل مقدار صدا : با زدن دو دکمه ولوم و میزان صدای ارگ کم و زیاد شده و مقدار صدای آن عوض میشود.

10- کنترل تمپو Tempo : با این ارگ میتوان تمپو آهنگ های نواختی را بالا و پایین کرد و آنها را کم و زیاد کرد.

11- میکروفون : این ارگ یک میکروفون پیش فرض داشته که پورت داشته و میتوان همزمان با هر نواختی وکال و صدای خود را هم پخش کرد.

 

فواید اسباب بازی های نقش آفرینی

نقش آفرینی Role-Playing به آن دسته از اسباب بازی ها گفته میشود که در آن کودک خود را عینا در شرایط مشابهی میبیند ، مثلا کودک خود را در وضعیت آتشنشانی میبیند و با پوشیدن لباس آنها این حس به او القا میشود. اسباب بازی های نقش آفرینی جنبه آموزشی بالایی داشته و در موارد بسیاری به عنوان وسیله کمک آموزشی برای کودکان استفاده میشود. این مدل اسباب بازی ها در طیف وسیعی به بازار عرضه شده اند.  

در اسباب بازی های نقش آفرینی کودک با همزات پنداری با وسیله در دست داشته خود را در اون موقعیت در نظر میگیرد و این نوع اسباب بازی ها در انواع مختلف میتواند باعث شکوفا شدن استعدادهای نهان کودکان شود و کودک با استفاده از هر وسیله بخش تازه ای از استعداد را در مقابل خود داشته باشد و به شکوفایی آن کمک کند.

اسباب بازی های نقش آفرینی شامل لباس های شخصیتی دنیای قهرمانان و کمکی های مارول Marvel و دی سی DC ، لباس های دخترانه پرنسسی دیزنی Disney و کارتونی مانند شخصیت های السا و آنا در فیلم فروزن Frozen یا دختر کفشدوزکی و انواع لباس های های کارتونی شخضیت ها مانند بن تن Ben 10 ، بتمن Batman ، هالک Hulk ، سوپرمن Superman ، مرد آهنی Iron Man ، مرد عنکبوتی Spider man ، زورو Zoro و سگ های نگهبان Patrol Paw میباشد که در این ست لباس ها ماسک و سری کامل لباس شخصیت ها وجود دارد . علاوه بر این از سایر اسباب بازی های نقش آفرینی میتوان به ارگ و گیتار و سایر ادوات موسیقی که برای بالا بردن درک موسیقیایی کودکان بسیار مناسب بوده ، لوازم پزشکی یا دکتری برای آگاهی بیشتر از این مشاغل و لوازم آنان و ابزار مهندسی که کودک با بازی کردن با آنان خود را در نقش های مهارتی قرار میدهد ، اشاره کرد که به آنها کمک زیادی در یافتن استعداد و خلاقیت در دنیای واقعی میکند.

MQ 61 Keys Keyboard
2 قلم

مشخصات

طول (به سانتی متر)
55
ارتفاع (به سانتی متر)
18
عمق (به سانتی متر)
6

10 محصول دیگر در همین شاخه

sentiment_very_dissatisfied هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
clear حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند